וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם כבר מחכים לקלאסיקו?

15.11.2010 / 15:14

מסי כבש צמד מרהיב, אבל נציג ברצלונה בנבחרת המחזור הוא דווקא אינייסטה, שמאפיל על חבריו. מי מוכן לקרב על ספרד?

עוד סוף שבוע קסום עבר על הכדורגל האירופי, כשבאנגליה הצמרת צפופה ולחוצה ומתמיד אחרי ההפסד של צ'לסי, באיטליה מילאן שולחת סימני קאמבק עם ניצחון מתוק בדרבי, בצרפת משתוללת לה ליגה לא צפויה עם פערים מזעריים בין הצמרת לתחתית, בגרמניה באיירן מתאוששת ושולחת ד"ש למוליכה דורטמונד, ורק בספרד מסתמן תואר ראש בראש בין ריאל לברצלונה, שמסרבות להיעצר וכותשות בלי רחמים כל מה שניצב מולן. נבחרת המחזור ממשיכה להצדיע לכל אותם כוכבים שממלאים את חיינו בשמחה והתרגשות, וכמו תמיד, חבל שרק 11 יכולים להיכלל בהרכב.

לאונל מסי שחקן ברצלונה כובש. רויטרס
מצטערים חבוב. כבשת צמד גדול, אבל גם השבוע הנבחרת קצת צפופה. מסי/רויטרס

שוער

פייריק קרוס – סושו

רק לפני שבועיים רשם השוער בן ה-19 את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, רק ביום חמישי האחרון הוא חתם על חוזה מקצועני ראשון בקריירה, ובשבת, אחרי הופעה השלישית שלו בסך הכל, הוא כבר סיפק תצוגה נפלאה שזיכתה אותו בכניסה לנבחרת המחזור. קרוס, שרשם מספר הופעות בנבחרת הנוער של צרפת ונחשב לאחד משוערי העתיד של הטריקולור, הוכיח כמה כישרון יש לו בידיים עם שלל הצלות שעזרו לקבוצתו לחלץ 1:1 במגרשה של המוליכה המפתיעה, ברסט. שוער נולד.

הגנה

מגן ימני: נדום אונואה – סנדרלנד

הסיפור הגדול של סוף השבוע התרחש בסטמפורד ברידג'. סנדרלנד, קבוצה שהשיגה ניצחון חוץ אחד ב-15 החודשים האחרונים, הדהימה את אירופה עם 0:3 שהושג תוך הצגה טקטית מושלמת. החתולים השחורים ניצלו את הסגל החסר של צ'לסי, התגוננו נכון ויצאו למתפרצות קטלניות. השער הראשון היה מלאכת מחשבת. אונואה חתך בהגנה המקומית וגלגל פנימה מול צ'ך בקור רוח של חלוץ. שער ענק למגן בן ה-24, שגרם לחגיגות גם במנצ'סטר סיטי, ממנה מושאל אונואה לסנדרלנד. לתשומת לבך, מר מאנצ'יני.

בלם: טיאגו סילבה – מילאן

עם כל הכבוד לשער הניצחון של זלאטן, מה שניצח למילאן את הדרבי דלה מדונינה היה משחק הגנה משובח. קצת מוזר לציין לטובה את הרוסונרי בהקשר של תצוגה הגנתית, אבל כשהיוקרה העירונית ניצבה על הפרק, מילאן שמה את הבעיות בצד והפגינה משחק הקרבה מרשים. מעל כולם בלט הבלם הברזילאי שדאג לנקות את הרחבה מהסכנה, לשים את הגוף שצריך ובעיקר להעלים לחלוטין את סמואל אטו, שנראה כמו צל של עצמו. מילאן אולי זקנה, אבל היא רוצה יותר, רעבה יותר ומלאת מוטיבציה לשים סוף לשלטון הכחול-שחור.

בלם: מרקו רוס – פרנקפורט

אחרי רצף הפסדים מביך, ורדר ברמן קיוותה להתפוצץ במשחק הביתי מול פרנקפורט. החבורה של תומאס שאף תקפה ותקפה, אבל נתקלה בחומה בצורה. רוס היה ראשון לכל כדורי הגובה וניצח גם בקרבות היבשתיים. שאף שלח למערכה את הכלים ההתקפיים שלו, אבל הבלם בן ה-25 הנהיג את חבריו ועזר לפרנקפורט המפתיעה לחזור עם 0:0 מכובד. ברמן תנסה להתאושש בקרב המאכזבות מול שאלקה.

מגן שמאלי: דניאל פראניץ' – באיירן מינכן

ימים נפלאים עוברים על המגן הקרואטי, שמחזק את מעמדו בהרכב. ביום ראשון פראניץ' בישל את השער הראשון למריו גומז ומסירת עומק נוספת שלו הובילה לפנדל אותו גומז החמיץ. בשלושת המשחקים האחרונים פראניץ', מי שנחשב לאחד הפלופים הגדולים באליאנץ ארנה, רשם חמישה בישולים ושתי הופעות במדור הזה. באיירן כבר במקום השישי, ועם החזרה של פרנק ריברי לכשירות, יש ריח של קאמבק באוויר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

קישור

כריסטיאן טיפרט – קייזרסלאוטרן

בבונדסליגה שום דבר אינו בלתי אפשרי. מדי שבת הליגה המטורפת והצבעונית הזו מספקת תוצאות מפתיעות, שערים מדהימים ומהפכים מטורפים, כמו זה שהתרחש בשבת בקייזרסלאוטרן. שטוטגרט הוליכה כבר 0:3 לפני שטיפרט נכנס לפעולה. הקשר בן ה-28 בילה שש שנים בעברו בשטוטגרט ועזר לקבוצה לזכות במקום השני. למרות זאת, הוא לא גילה שום סנטימנטים וסיים את המשחק עם שלושה בישולים שקבעו 3:3 מדהים.

אינייסטה – ברצלונה

בעשרת המחזורים הראשונים נראתה ויאריאל כאלטרנטיבה היחידה לברצלונה וריאל מדריד, אלא שה-3:1 בקאמפ נואו היה בדיקת מציאות. לשתי הגדולות אין באמת תחרות גם השנה. לאונל מסי היה אמנם המוציא לפועל העיקרי, אבל הכוכב האמיתי של הערב היה אינייסטה. מעבר לבישול הגאוני לשער הראשון, הוא חילק מסירות, ניהל את המשחק עם מגע של קסם והזכיר את יכולת השיא מעונת הטרבל לפני שנתיים. ברצלונה שוב נראית בלתי ניתנת לעצירה. גם אתם כבר לא יכולים לחכות לקלאסיקו?

חאבייר פאסטורה – פאלרמו

מאוריציו זמפאריני, הנשיא השערורייתי של פאלרמו, כבר יכול להריח את המזומנים. "תג המחיר של פאסטורה הוא 60 מיליון יורו. הוא יהיה גדול יותר ממסי", אמר לאחרונה. היהלום הארגנטינאי שלו משגע את אירופה והקרב על שירותיו ייפתח כבר בינואר. בינתיים, פאסטורה ממשיך להלהיב. הוא בכלל היה בספק לדרבי החם של סיציליה נגד קטאניה, אבל החלים בזמן וסיים עם שלושער ענק (1:3). מעניין בכמה מיליונים גדל תג המחיר אחרי המשחק?

גארת בייל – טוטנהאם

ההצגות של הוולשי בליגת האלופות הפכו אותו בשבועות האחרונים לאחד השחקנים המדוברים ביבשת. אלא שבמשחקי הליגה בייל החזיק במאזן של שני שערים בלבד (מול סטוק במחזור השני) ואפס בישולים. הקשר שמע את הביקורת והחליט לשים לה סוף. בלקבורן הייתה הקורבן שספגה מנחת זרועו של הטאלנט. בייל סחף את התרנגולים לניצחון 2:4 עם צמד ובישול, טוטנהאם עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון והיא שוב בתמונת הצמרת.

התקפה

מוסא סו – ליל

על רקע מחזור יבש בשערים בצרפת, הייתה זו ליל הנהדרת שבלטה עם חמישייה לרשת של קון (2:5). סו, חלוץ הרכש שהגיע בקיץ מראן, הרשית שלוש פעמים ועלה לראש טבלת המבקיעים בצרפת עם תשעה. אחרי פתיחת עונה מגמגמת, ליל שבה להיות הקבוצה האטרקטיבית בליג 1 והיא כבר מאיישת את המקום השני. אגב, שמונה נקודות בלבד מפרידות בין המוליכה, ברסט, ללאנס ונאנסי ששקועות מתחת לקו האדום. אז מי אמר שהליגה הצרפתית יבשה?

אנטוניו די נטאלה – אודינזה

אודינזה פתחה את העונה עם נקודה בודדת מחמישה משחקים, אך מאז לקחה 16 נקודות מ-21 אפשריות וקפצה למקום השמיני בטבלה. לצ'ה מהתחתית הגיעה בראשון לפריולי ופגשה את החלוץ הבלתי נגמר. די נטאלה כבר שלושער כבר במחצית הראשונה בדרך ל-0:4 נהדר. אחרי שהפציץ 29 שערי ליגה וזכה בתואר מלך השערים אשתקד, החלוץ בן ה-33 פתח את העונה רע, אבל לכבוש הוא ממש לא שכח. אודינזה ממשיכה להסתכל למעלה.

כוכב אורח

אלכסנדר קרז'אקוב – זניט

שני מחזורים לסיום העונה, הבטיחה קבוצת המיליונים של לוצ'יאנו ספאלטי זכייה באליפות שנייה בתולדותיה וראשונה מאז 2007. זניט עשתה זאת בסטייל עם 0:5 על רוסטוב מול הקהל הביתי. אלכסנדר קרז'אקוב, מלך שערי הקבוצה, התכבד בשער השלישי שהיה ה-13 שלו העונה. לאחרונה טען החלוץ בן ה-28 כי ליברפול פנתה אליו לגבי מעבר אפשרי בינואר, אך הוא טרם החזיר תשובה. קרז'אקוב ניסה את מזלו בעבר בסביליה ולא הותיר רושם גדול, אבל לסקורר ברמתו בהחלט יש מה להציע בליגות הבכירות של אירופה.

שווים אזכור

לוקאש פביאנסקי (ארסנל) – יש שוער בשער. בינתיים

לוקאש פישצ'ק (דורטמונד) – עוד רכש מופלא ומפתיע

רויסטון דרנטה (הרקולס) – איתות למוריניו

דני וולבק (סנדרלנד) – ד"ש לפרגוסון

טינו קוסטה (ולנסיה) – סיים את המשבר

דייגו פורלאן (אתלטיקו מדריד) – ברוך שובך מדרום אפריקה

לאונל מסי (ברצלונה) – גדול, ענק, אבל השבוע באמת לא היה מקום בהרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully