וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טועמה עשוי להיעדר חודש, באדיר בספק לשבת

15.11.2010 / 14:27

סלים טועמה ממתין לבדיקת MRI ועשוי להיעדר חודש, וואליד באדיר סובל מכאבים והוא בספק לסכנין. שכטר ינסה להתאמן

"אפשר להגיד שבית"ר ירושלים היו פראיירים אתמול. הם תפסו אותנו באחד המשחקים הפחות טובים שלנו העונה, ואם היה להם יותר בטחון עצמי, הם היו יוצאים עם ניצחון", כך אמר היום (שני) אחד משחקני הפועל תל אביב, שמצד אחד מאוכזבים מהתיקו המאופס ביום ראשון, ומצד שני יודעים שגם הנקודה הבודדת לא ממש הגיעה להם.

מעבר לתוצאה, בהפועל תל אביב לא חושבים עדיין על המפגש מול בני סכנין בשבת, כמו על מכת הפציעות שעוברת הקבוצה. אתמול הצטרף לרשימה גם סלים טועמה, שעל פי הערכה ראשונית קרע בחימום למשחק את שריר התאומים. היום אמור לעבור הקשר בדיקת MRI ואם יתברר כי מדובר בקרע, הוא עשוי להיעדר לתקופה של שלושה שבועות עד חודש. אם זה לא מספיק, הקפטן וואליד באדיר חש בכאבים ברגלו בעקבות המשחק, וכרגע הוא גם בספק לשבת. לאחר שאתמול אביחי ידין חזר מהפציעה, בקבוצה מקווים כי דגלאס דה סילבה ואיתי שכטר יהיו כשירים למשחק מול סכנין. דה סילבה חש אתמול ברגישות באיזור המפשעה בחימום למשחק ובצוות המקצועי החליטו שלא לסכנו, שכטר שמחלים מקרע בשריר ינסה לחזור השבוע לאימונים מלאים.

רשימת הפצועים של הפועל תל אביב ממשיכה. ערן זהבי עדיין סובל מכאבים בבטנו, אך כרגע אין כוונה לשלוח אותו לניתוח מכיוון שרופא הקבוצה ד"ר לוינקוף משוכנע שמדובר בדלקת בשרירי הבטן ולא בבקע. הקשר עצמו ימתין עוד מספר שבועות ואם לא יחלוף לו הכאב, יבקש שוב לעבור בדיקה שתכריע אם הוא יצטרך ניתוח. גם עומרי קנדה וגל שיש סובלים מחבלות אך אמורים להיות כשירים לסכנין.

בהפועל תל אביב עדיין עובדים על חיזוק לקראת חלון העברות. הסקאוט אסי דומב מחפש שחקנים בכל העמדות, זאת מכיוון שקיים חוסר ודאות לגבי השחקנים שיימכרו בינואר. בקבוצה מעריכים כי הסיכויים שאיתי שכטר יימכר גבוהים, ומחפשים אלטרנטיבה. נראה כי החלוץ ויקטור מרעי יבקש לעזוב בינואר לאחר שאיננו זוכה כמעט לדקות משחק. סוכנו של הקשר יוהאן פונלאנטן, מאיר ריפמן, מעריך שהמשא ומתן בין הצדדים יחל בקרוב. ריפמן טוען כי הפרסומים על כך שרד בול זלצבורג דורשת כספים עבור הקשר הם לא נכונים, ושהפועל תל אביב לא יצרה קשר עם השחקן או עם קבוצתו מאז שעזב את ישראל וחזר לאוסטריה. קיימת עדיין אפשרות שאם פונלאנטן לא ידרוש סכום דמיוני עבור שרותיו, הפועל כן תכנס למשא ומתן עם הקשר.

ביוואן פרסמן קיבל היום את האישור מאלי גוטמן לצאת למשחק של נבחרתו דרום אפריקה, שתשחק נגד ארצות הברית. הבלם יטוס היום וישוב ארצה ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully