וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: היגינס חזר מהשעייה, וניצח בטורניר בגרמניה

המדורג 1 בעולם לשעבר שישב 6 חודשים בבית בגלל פרשת "נסיון מכירת משחק" גבר על שון מרפי בגמר טורניר האם

ג'ון היגינס, האיש שהרעיד את עולם הסנוקר לפני כמה חודשים כשהוקלט על ידי כתב צהובון בריטי מתחזה כמי שהסכים למכור משחק, חזר בסוף השבוע להתחרות אחרי עונש השעייה של חצי שנה בעקבות המקרה. היגינס בן ה-35 זכה בתחרות במסגרת סבב הסנוקר האירופי, שהתקיימה בהאם שבגרמניה.

היגינס הפגין יכולת מרשימה בטורניר שנערך שלושה ימים, כשבחצי הגמר הוא גבר על סגן אלוף העולם גראהם דוט 1:4, ובגמר הוא ניצח את שון מרפי 2:4. הזכייה שלו בטורניר העלתה אותו שלב אחד אל המקום השלישי בעולם.

היגינס, שלא התחרה מאז שהפסיד לסטיב דייויס באליפות העולם בחודש אפריל האחרון, יחזור לסבב טורנירי הדירוג המקצועניים, כשישתתף באליפות בריטניה הפתוחה שתצא לדרך ב-4 לדצמבר. אגב, היגינס זוכה מהאשמות של נסיון מכירת משחק, אולם את עונש ההשעייה ספג מאחר ולא דיווח על המקרה. הוא גם נקנס בסכום של 75 אלף פאונד ואיבד את מקומו הראשון בדירוג העולמי מאחר ולא יכל להתחרות בפתיחת העונה הנוכחית.

היגינס אמר לאחר הזכייה שלו: "זה היה גמר טוב, פיספסתי רק כדור אחד כשהייתי צריך לעלות ליתרון של 1:3. באתי לכאן כדי להשתפשף ואני מאושר מהזכייה. שיחקתי מול שחקנים שפעילים כבר ארבעה או חמישה חודשים, ידעתי שאני מספיק טוב כדי לנצח, אבל לא ממש ציפיתי לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully