וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: פתיחה חלקה לדיוק

15.11.2010 / 7:14

האלופה יצאה לדרך עם 60:97 על פרינסטון. 14 נקודות לפרשמן המדובר בארנס ב-66:80 של צפון קרוליינה על ליפסקומב

בשעה טובה יצאה לדרך בסוף השבוע עונת כדורסל המכללות החדשה, וכמו בכל אחת מהשנים האחרונות גם הפעם מציפים את הקמפוסים לא מעט פנים חדשות אחרי שמרבית מכוכבי העונה שעברה נטשו לטובת ה-NBA. עד שנספיק להתרגל למבול הפרשמנים החדשים שהגיעו למכללות להעביר את שנת החובה שלהם לפני הדראפט, יעבירו המדורגות הבכירות את השבועיים הקרובים במשחקי פתיחה קלילים לחימום הקנה כמיטב המסורת.

האלופה דיוק, שהתכבדה להיות המדורגת ראשונה בדירוג קדם העונה בעיקר הודות להחלטתו של קייל סינגלר להישאר לשנתו הרביעית במכללה, חנכה את 2010/11 עם ניצחון ביתי קליל 60:97 על פרינסטון, והאריכה את רצף הניצחונות הביתיים שלה במשחקים חוץ חטיבתיים ל-78. קיירי אירווינג, הפרשמן הראשון של הבלו דבילס שהפך מיידית לשחקן חמישיה מאז ג'יי וויליאמס, קלע 17 נקודות וחילק 9 אסיסטים, נולאן סמית תרם 22 נקודות וסינגלר סיים עם 16 משלו.

המדורגת שנייה, מישיגן סטייט, קיבלה בחזרה את קיילין לוקאס שנפצע בשלהי העונה שעברה, וקיבלה 18 נקודות מהרכז הנהדר בדרך לניצחון 66:96 על איסטרן מישיגן במשחק הפתיחה שלה. קנזס סטייט (3) נאלצה לעבוד קשה יותר אחרי שפתחה חלש את משחקה מול ג'יימס מדיסון אבל התעשתה במחצית השנייה וניצחה בסיום 61:75, ג'ייקוב פולן הוביל את הווילדקאטס עם 20 נקודות.

האריסון בארנס, הפרשמן הראשון בהיסטוריה שנכלל בחמישיית האול-אמריקנס של קדם העונה, רשם בכורה מעודדת במדי צפון קרוליינה (9) בניצחון של הטאר הילס 66:80 על ליפסקומב. קנטאקי (10) של ג'ון קאליפרי, שאיבדה את ג'ון וול ודמרקוס קאזינס אך התחמשה בפרשמן המבטיח ברנדון נייט, טיילה ל-65:88 על מזרח טנסי. סירקיוז (13) גברה 67:86 על קאנישיוס והעניקה לג'ים בייהם את ניצחונו ה-831 בקריירה, שהעלה אותו למקום החמישי ברשימת המאמנים המנצחים ביותר בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully