וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריך לגמור את המשחק במקום להיכנס ללחץ"

15.11.2010 / 10:53

אלישע לוי שטף את שחקני מכבי חיפה על השאננות נגד הפועל ר"ג. גורם: "דבאלישווילי יימכר אם ישלמו לפחות מיליון יורו"

מכבי חיפה ערכה היום (שני) אימון במהלכו כינס המאמן אלישע לוי את השחקנים לאסיפה ודיבר איתם על המשחק מול הפועל רמת גן. "יכלנו לגמור את המשחק בשלושה או ארבעה שערים, אבל במקום זה הבקענו רק שניים לפני השער של רמת גן. חטפנו גול ובתשע הדקות האחרונות הסתגרנו, עד שהבקענו את השער השלישי. אני מעדיף שנגמור את המשחק ולא נגיע למצבים של לחץ, שאנחנו נותנים ליריב צ'אנס לחזור". שחקני הקבוצה ערכו היום בדיקת אחוזי שומן. לאחר האימון נערכה הרצאה בנושא תזונה ושמירה על אורח חיים ספורטיבי.

שחקנים במכבי חיפה סבורים כי הצוות המקצועי יטעה אם יחליט לשחרר את החלוץ ולדימיר דבאלישווילי. דבאלישווילי עצמו, שבתקשורת האוקראינית דווח בעת האחרונה על מועמדותו למטאלורג דונייצק (בסביבתו של השחקן טוענים כי הפרסומים מוטעים), שומר בינתיים על שתיקה. בחיפה טוענים כי עדיין לא התקבלה החלטה לגביו, אך גורם בקבוצה אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "דבאלישווילי ישוחרר רק אם תגיע הצעה טובה לגביו, מעל מיליון יורו. אם זה יקרה, בכסף הזה יוחתם חלוץ ברמה גבוהה. הסיכוי שיוחתם חלוץ יקר לצדו אפסי". חיפה מצפה לקבל על דבאלישווילי סכום דומה לזה שדרשה עבור שלומי ארבייטמן, 1.2 מליון יורו. בינתיים, לוי ממשיך לחפש חלוץ מספר "תשע", אבל בודק במקביל אופציות אחרות. שחקן בקבוצה אמר: "אלישע לא ישחרר אותו בקלות, אנשים לא זוכרים כנראה איזה תפוקה הוא נתן. 24 שערים בפחות מעונה וחצי זה הספק של חלוץ גדול". הקשר האוקראיני אנדיי פיליאבסקי והחלוץ הניגרי אנתוני אוצ'ה יגיעו בימים הקרובים למבחנים.

כפי שפורסם אתמול, חיפה פתחה במשא ומתן עם הקשר הגנאי סיידו יאיא והציעה לנציגיו חוזה לחמש שנים. אחת המועמדות לקלוט אותו היא עירוני רמת השרון, אליה הוא עשוי לעבור בהשאלה עד תום העונה. הבלם רגנר סיגורסון החמיץ ברגע האחרון את הטיסה של נבחרת איסלנד, שנחתה אתמול בערב, שם טוענים כי חלה בשפעת. ייתכן ואלון חרזי יטוס לצפות שוב בבלם, לפני שתתקבל החלטה לגביו.

הקשר עידן ורד המריא לאנגליה בליווי אחיו ורופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר. מחר יוכרע האם השחקן זקוק לניתוח. אחת האפשרויות שעלתה היא שהשחקן ישחק עם מגן כתף, ואז ינותח בקיץ. "מקווה שלא אזדקק לניתוח, צריך לשמור על אופטימיות", אמר הקשר לחבריו לפני הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully