וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עלולה לספוג עונש של שני משחקים ללא קהל

15.11.2010 / 9:47

הקבוצה תועמד לדין על קריאות גזעניות של הקהל. חרף ההופעה הטובה במועדון אמרו: "המצב עדיין רע מאוד". עזריאל רוצה לעזוב

ספורט 5

בבית"ר ירושלים יצאו מהמשחק אמש (ראשון) נגד הפועל תל אביב (0:0) במחזור ה-10 בליגת העל בהרגשה מעודדת מהעובדה שהקבוצה עצרה את רצף ההפסדים והיכולת החלשה והביאה למגרש את מה שהיה הכי חסר לה עד היום - לב ונשמה.

גורם במועדון סיפר: "זה הבסיס שלא הבאנו עד היום לשום מקום, גם לא למשחק נגד מכבי חיפה שם ספגנו שלושה שערים. אם הבסיס הזה יישאר כל השאר יסתדר. הבעיה היא שהמשחק הזה הוא לא מדד ואין לו קשר למשחקנים שצפויים לנו בהמשך הסיבוב כמו נגד הפועל רמת גן והפועל אשקלון, סוג של קבוצות שיבואו לשחק סגור עם ניסיון לעקוץ ואז, בנוסף לכל נצטרך להביא קור רוח, ריכוז וחדות בהתקפה, מה שלא היה לנו אתמול. קשה באמת להתייחס למשחק נגד הפועל, כי כשמסתכלים על הטבלה הדבר היחיד שצריך לעשות זה לשכוח את המשחק הזה ולהבין שהמצב עדיין רע מאוד".

אורי מלמיליאן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
היכולת מעודדת, אבל המצב בטבלה עדיין לא טוב. אורי מלמיליאן/ברני ארדוב

בית"ר עלולה לספוג עונש של שני משחקים ללא קהל

בעקבות העובדה כי בדו"ח משקיף המשחק צויינו קריאות גזעניות מצד קהל בית"ר ירושלים כלפי טוטו תמוז וסלים טועמה והעובדה כי הקבוצה תעמוד לדין, עלולה בית"ר לספוג עונש קשה של שני משחקים ללא קהל. הדיון בעניינה של בית"ר ייערך ביום רביעי בשעה 17:00.

כזכור, לפני כשלושה שבועות עמדה הקבוצה לדין בגין שני סעיפים: הראשון קריאות גזעניות נגד בני סכנין שבגינם הורשעה הקבוצה וספגה קנס של 10,000 ש"ח ואיסור לאכלס את היציע המזרחי בשני משחקי ליגה ואילו השני היה נגד בני יהודה על התפרעות והתנהגות אוהדים בלתי ספורטיבית. גם במקרה זה היא הורשעה ונענשה במשחק ללא קהל ובקנס של 10,000 ש"ח.

באגף המשפטי של ההתאחדות צפויים להפנות הערה לדייני בין הדין בנוגע לחובות שחלים על קבוצה בגין עבירה שנייה מאותו הסוג, ומכיוון שמדובר בעבירה שנייה עבור בית"ר, אם תימצא אשמה היא עשויה לספוג עונש כפול, משמע קנס של 20,000 ש"ח ושני משחקים ללא קהל. יש לציין, כי חובות ההוכחה לפיה אוהדי הקבוצה לא קראו קריאות גזעניות חלה על בית"ר ולא על בית הדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אניימה מפרגן בגדול להרוש: "הוא לקח כדורים שאני לא הייתי עוצר"

אגב, הקבוצה סיימה את המשחק עם מכת פציעות קטנה, אך נראה כי במהלך השבוע כל הצוות יחזור לאימונים. דן איינבינדר, שפרק את הכתף, ייבדק, עידן טל יאפשר מנוחה לגב, אבירם ברוכיאן ומשה מישאלוב סבלו ממתיחות, זכר להשקעה האדירה שלהם על כר הדשא. מי שלא שותפו היו דריו פרננדז וסרג' איילי, שמלמיליאן רמז לאחר המשחק כי "אלה שעשו דווקא לא היו היום". במועדון שמחו שמלמיליאן והקבוצה התייצבו מעט ואמרו: "מעכשיו אורי יחזור להיות אורי, וזה ברור שאם דריו לא יישר קו הוא לא יראה דקות משחק".

אחד הדברים שחיזק את הקבוצה ואת השחקנים אתמול הייתה התמיכה של האוהדים, שלא הפסיקו לעודד כבר משלב החימום. "חלק גדול מהחששות נעלמו כשעלינו וראינו את התמיכה של הקהל", אמר אחד משחקני הקבוצה. "בלומפילד נראה הרבה פחות מאיים איתם. היה קשה מאוד לשחק שני משחקי רדיוס כי הקהל זה חלק בלתי נפרד מכל מה שקורה בבית"ר. לא עשינו כלום? יותר מזה, אנחנו במינוס גדול וחייבים כמו ניצחונות רצופים כדי שנוכל בכלל לפתוח את הפה. לא ניצחון, ניצחונות".

אחת התמונות היפות מסיום המשחק היה החיבוק המרגש בין שני שוערי הקבוצות, וינסנט אניימה ואריאל הרוש, והפרגון ההדדי בין השניים. אניימה פירגן להרוש בסיום המשחק ואמר: "אם אעזוב, אמליץ להפועל להביא את הרוש. אני רואה אותו כבר משנה שעברה והוא בהתקדמות אדירה ועושה עבודה מצוינת. היום הוא לקח שניים-שלושה שערים, שאני לא חושב שהייתי לוקח".

דני סבן: "הפועל רצתה את חן לפני תמוז אבל בית"ר לא שיחררה"

דודו דהאן, סוכנו של חן עזריאל, הודיע כי במהלך חלון ההעברות של החורף בחודש ינואר הקרוב הוא מעוניין להוציא את השחקן מהקבוצה. דהאן מאוכזב כבר מתחילת העונה מדקות המשחק המעטות יחסית להן זוכה עזריאל, וכבר ניהל דין ודברים עם יו"ר בית"ר איציק קורנפיין בנושא, אך נראה שאם לא יהיה שינוי משמעותי בדקות המשחק של עזריאל עד לפגרת ינואר, דהאן יעשה הכל בכדי להעבירו למועדון אחר. "התלבטנו עוד בקיץ אם לעשות את זה אך טעינו טעות איומה", אמר דהאן בעניין. "בינואר נמצא קבוצה שתעריך אותו".

גורם בבית"ר אמר לגבי העניין: "מי שמכיר את חן יודע שהדבר הזה עושה לו רק נזק. הוא חתום פה לחוזה ארוך טווח ואני לא יודע איך אנשים מחליטים שבינואר הוא יהיה בקבוצה אחרת".

דני סבן, דודו של חן עזריאל ומי שמלווה אותו מגיל קטן, מרגיש שהגיעו מים עד נפש. כבר מספר חודשים שבסביבתו של עזריאל מאוד לא מרוצים. עזריאל זוכה לשבחים מכל עבר כולל ממלמיליאן אך עד היום זה לא התבטא בדקות משחק. סבן היה מרוצה מהודעתו של דהאן: "די, הוא לא רואה דשא בבית"ר ואם הוא נשאר שם אז הוא גומר את הקריירה. כולם מהללים אותו - אלון מזרחי אומר שהוא אחד הכשרונות הגדולים ביותר בכדורגל הישראלי, שלמה שרף, דני נוימן.

"אבל אין מה לעשות, כנראה שהוא ובית"ר לא הולך ביחד", הוסיף סבן. "רצו לשחרר שם שחקנים בינואר, שיוסיפו גם את חן לרשימה. לא יכול להיות שהפועל תל אביב רצתה להביא את חן לפני טוטו תמוז ולא שיחררו והוא לא רואה דקות משחק בבית"ר. מחפשים אותו על קטנות בבית"ר ובמקום להרוויח אותו כחלוץ העתיד של המועדון עם כל הרעש על הצעירים, גורמים לו ללכת. זה כבר הרבה זמן, אבל אי אפשר לשתוק ואי אפשר לשבת בשקט, אני מתפוצץ מבפנים והגיע הזמן לעשות לזה סוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully