וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינט הרדל יאמן את פיטסבורג פייראטס

15.11.2010 / 0:01

מי שהיה מאמן החובטים של טקסס ולשעבר מאמן קולורדו חתם בפייראטס לאחר שהיה מועמד גם למטס. אצל ג'יטר אין חדש

קלינט הרדל הוא המאמן הבא של פיטסבורג פייראטס. הרדל, ששימש מאמן החובטים של טקסס העונה, יחליף בתפקיד את ג'ון ראסל, שפוטר בסיום עונה של 105 הפסדים, המאזן הגרוע של הפייראטס מזה 58 שנים. הרדל בן ה-53 היה מועמד גם למטס, אליהם זומן לראיון שני, אולם בחר לבסוף בקבוצה שהציעה לו חוזה מעשי.

בניו יורק, בינתיים, ממשיכים לחפש מאמן, כשהשם שעלה הוא זה של טרי קולינס, כיום מאמן במיינורס. גם בוב מלווין עדיין בתמונה, והרדל היה בה, כאמור, עד שחתם בפיטסבורג. בצד השני של ניו יורק, ביאנקיז, אמר דרק ג'יטר כי טרם קיבל הצעה קונקרטית מהקבוצה בה הפך לסמל ב-15 השנים האחרונות. נכון לעכשיו, הוא עדיין שחקן חופשי.

המחבט של קירק גיבסון, בו חבט להומראן מנצח בוורלד סירייס של 1988, נמכר בכ-576 אלף דולר. גיבסון, אז שחקן הדודג'רס, לא היה אמור לשחק מול אוקלנד, אולם נכנס בפיגור וירה להומר עצום על דניס אקרסלי, הקלוזר האימתני של האייז, והקיף את הבסיסים כשהוא מדדה על חצי רגל.

בוסטון עדיין לא ויתרה על אדריאן בלטרה ו-ויקטור מרטינז, שניהם שחקנים חופשיים. אם בלטרה לא ישוב לקבוצה, ייתכן שקווין יוקיליס, שעשה הסבה מהבסיס השלישי לראשון, יחזור לשלישי. המגיש הרוקי קורודה חתם על הארכה לעונה אחת בדודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully