וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "במשחק כזה היינו צריכים להבקיע”

מאמן בית"ר התעודד מיכולת שחקניו. גוטמן: ”עשינו הכל לאט מדי”, חשש לקרע בתאומים לטועמה, סקאוט בלגי צפה בקנדה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 0:0 במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, אך אם יש סוג של מנצחים מהמשחק הזה אלה השחקנים של אורי מלמיליאן. הצהובים-שחורים, שעברו משבר קשה בשבועות האחרונים, שיתקו כמעט לחלוטין את ההתקפה הקטלנית של האדומים והגיעו לכמה הזדמנויות מסוכנות במיוחד כשרק וינסנט אניימה והססנות מנעו מהם אפילו לנצח את הדאבליסטית הערב ולחולל סנסציה גדולה. הפועל תל אביב, שאיבדה הזדמנות לעלות למקום הראשון, קיבלה עוד בשורות רעות במשחק כשסלים טועמה נפצע במהלך החימום שלו, ויש חשש לקרע בשריר התאומים שלו.

גוטמן: "הנעת הכדור שלנו הייתה שבלונית"

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן נשמע מאוכזב בסיום ואמר: "צריך לפרגן לבית"ר ירושלים, שהגיעה מוכנה וסגרה אותנו כמו שצריך. החזקנו יותר בכדור, אבל שיחקנו איטי ולא הגענו למצבים. הנעת הכדור שלנו הייתה שבלונית, לא יצרנו שטחים ולא היו חילופי מקומות. עשינו הכל לאט מדי וטוב שלא ספגנו שערים. להיות עכשיו במקום הראשון יכול היה להיות נחמד, אבל אנחנו צריכים להיות בפסגה בסוף מאי".

עמרי קנדה, שזכה למעקב מסקאוט בלגי שהגיע למשחק עם דודו דהאן, הוסיף: "לא בכל משחק אנחנו יכולים לתת הצגות. חבל שלא הצלחנו לנצח היום, אבל זה רק מחזור עשירי ולא קרה שום דבר. לא בגלל התיקו הזה איבדנו אליפות. זה לא סוד שחסרים לנו כמה שחקנים, אבל יש לנו סגל רחב. אני חושב שבסך הכל תיפקדנו טוב בהגנה אבל תמיד דה סילבה ושכטר חסרים".

על הפציעות בקבוצה: "זה לא שאין לנו מזל, כי אנחנו הקבוצה עם הכי הרבה מזל בעולם ולקחנו אליפות בדקה האחרונה. היה לנו קצת חוסר מזל בקטע הזה ואני מקווה שכל הפצועים יחזרו ונמשיך להציג כדורגל טוב כמו בכל המחזורים האחרונים".

* בנפיקה ליסבון, יריבתה הבאה של הפועל תל אביב בליגת האלופות ביום רביעי הבא, הביסה הערב 0:4 את נבאל מאיו בליגה הפורטוגלית.

הרוש: "הפכו אותנו לסמרטוטים"

אורי מלמיליאן אמר בסיום: "אני מרוצה מאיך ששיחקנו, אבל במשחק כזה היינו צריכים להבקיע. הגענו להרבה מצבים. אני אוהב לקבל ביקורות ומקבל ביקורות, אבל יודע שרק במגרש אפשר לתת תשובה. לא עשינו משהו שונה השבוע, אלו אותם שחקנים ועשינו אותה הכנה. בשבוע שעבר לא דיברתי על כך שקבוצה שלמה לא תיפקדה, אלא שחקן או שניים שקיבלו על הראש וגם לא היו איתנו הערב. אני לא חוזר בי מהדברים. אם בכדורגל הישראלי יבינו שצריך להתעסק רק בכדורגל, הרמה כאן תעלה".

על ההמשך אמר: "זה לא משחק אחד או שניים אלא עונה. הקבוצה צריכה להמשיך כך ולהיראות טוב יותר בהמשך. קבוצה נמדדת לאורך עונה שלמה. קיבלתי גיבוי מעל ומעבר מאיציק קורנפיין, אבל אם ארגיש שאני לא יכול להמשיך אז אלך. יש כאן קבוצה טובה, אבל מנגד יש לי גם אחריות כמאמן". מלמיליאן התייחס לשחקנים הצעירים של בית"ר דוגמת אלי דסה, שהיה מצוין: "צריך לתת לשחקנים האלה זמן כדי להתקדם. אסור להרים אותם יותר מדי למעלה. דסה אוהב את המשחק, אוהב את הקבוצה והוא יצליח".

דסה עצמו הוסיף: "המצב לא פשוט, הדברים לא התחברו עד עכשיו. אני שמח שדווקא בשבוע שהיה הרבה בלגן ידענו לתת את הכל בשביל אורי והקהל הנפלא. לא יכולנו לאכזב אותם. הייתה כאן יופי של לחימה. המאמן נתן לי את המפתחות ואני לא אאכזב אותו. אני רוצה להפוך לשחקן הרכב קבוע ולקחת את הקבוצה הזו כמה שיותר גבוה".

אריאל הרוש: "עבור עלינו שבוע לא פשוט בכלל, הפכו אותנו לסמרטוטים של הליגה. אמרנו אחד לשני שאין מה להפסיד ושצריך לתת את כל הנשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully