וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "משהו מוזר קורה לנו מול הפועל חיפה"

14.11.2010 / 20:43

בקבוצה מהדרום לא מצליחים להבין איך הם שומטים יתרונות בשנתיים האחרונות. שחקן: "אסולין ופרננדש חסרו לנו מאוד"

בהפועל באר שבע מאוכזבים מאוד בעקבות תוצאת התיקו אמש (שבת) מול הפועל חיפה. במועדון החמיאו בסיום המשחק לחוליית ההגנה שהחלה להתייצב לאחרונה, אבל השער שהבקיע עדן בן בסט סמוך לשריקת הסיום, הוציא חלק מהשחקנים מהכלים. "הם לא עשו התקפה אחת. 90 דקות לא ראינו כדורגל מהפועל חיפה, הגול הזה בא משום מקום", אמר שחקן בקבוצה. "ניר דיבר איתנו באסיפה על החשיבות של המשחק הזה שיכול להצמיד אותנו לצמרת. אף אחד לא האמין שזה מה שיקרה". "התחושה היא ששלטנו לאורך 90 הדקות, הניצחון הזה חמק לנו מהידיים, אבל הייתי מרוצה מדברים אחרים שראיתי", אמר הבוקר קלינגר לוואלה! ספורט.

אגב, מדף הסטטיסטיקה של ההתמודדות בין הקבוצות עולה כי דברים לא ממש השתנו. בעונה שעברה ביצעה הפועל חיפה מהפך בדקות הסיום וניצחה 2:3 עם הצגה גדולה של ערן לוי. לפני שנתיים באר שבע הובילה בשני המשחקים, אבל יצאה עם נקודה אחת בלבד משני המפגשים. "משהו מוזר קורה בכל פעם שאנחנו מגיעים למשחקים מול הפועל חיפה", ניסו להסביר בבאר שבע.

אבל יש גם נקודות אור בבירת הנגב: במועדון מרוצים מהעובדה שדוד רביבו חוזר לכושר. בעונה שעברה כולה הוא הבקיע ארבעה שערים ואכזב את אלונה ברקת שהשקיעה לא מעט כסף בהבאתו, ואילו העונה הוא כבר עם ארבעה שערים בכל המסגרות, שלושה מהם שערי ליגה. בקבוצה הוסיפו הבוקר כי "פרננדש ואסולין חסרו לנו מאוד. לא הייתה רגל מסיימת שתעשה את ההבדל". אסולין ופרננדש אמורים להיות כשירים למפגש הקרוב מול גיא עזורי והפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully