וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חמו: "הרגשה טובה לחזור לנצח"

הדס גרינברג

14.11.2010 / 11:53

בקרית שמונה מרוצים מהשיבה למקום הראשון, הקשר מקווה להיות כשיר למכבי ת"א ומוסיף: "הכי כיף לעזור לקבוצה"

בקרית שמונה התעוררו הבוקר (ראשון) עם חיוך גדול לאחר ה-0:3 על מכבי נתניה. בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהחזרה למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים בהם הקבוצה איבדה מעט גובה והבעלים, איזי שרצקי, אמר בסיום: "אחרי כמה משחקים בהם איבדנו יתרון, הכי משמח לחזור לנצח". שרצקי אף נכנס לחדר ההלבשה עם תום המשחק, החמיא לשחקנים, אך לא שכח להעביר ביקורת על השופט זיו אדלר, עליו אמר להם: "מה זה השופט הזה? היה פנדל ברור על עמאשה, זה לא שופט זה".

מי שישבה אתמול עם שרצקי ביציע היא אחותו של רן בן שמעון, שהגיעה מארצות הברית היישר לאצטדיון בקרית שמונה, מה שגרם לבעלים לומר למאמן בחיוך: "היא צריכה להגיע לכל משחק שלנו היא מביאה לנו מזל". בקבוצה היו מרוצים מאוד מהחזרה למקום הראשון בליגה, מהיכולת של אלרואי כהן שכבש שער אחד ובישל שניים נוספים וכן מכך שוויאם עמאשה חזר לכבוש אחרי שלא עשה זאת מאז הצמד נגד הפועל חיפה במחזור השישי.

אופיר חמו, שנכנס במחצית השנייה והחולף רבע שעה לסיום בשל מתיחה, הביא לשינוי חיובי בדקות בהן שיחק והציג יכולת טובה שכללה בישול, ובקבוצה מקווים מאוד שהוא יהיה כשיר למשחק החוץ נגד מכבי תל אביב במחזור הבא. חמו אמר: "זו הרגשה טובה לחזור לנצח, במיוחד בבית מול הקהל שלנו ועוד אחרי שלושה משחקים שאיבדנו בהם יתרונות. מבחינתנו זה ניצחון חשוב להמשך הדרך". על העובדה שאתמול קרית שמונה הצליחה לשמור על היתרון, מה שהיא לא הצליחה לעשות בשבועות האחרונים, הוסיף הקשר: "זה סוג של ריכוז, דברים שנמצאים בראש. אבל כל משחק הוא לגופו, אתמול ניצלנו מצבים וזה גרם לנו לקחת אוויר. הגול בדקה הראשונה היה משמעותי מאוד".

על הפציעה שהביאה אותו לשחק חצי שעה בלבד אמר חמו: "נכנסתי במחצית ועזרתי לקבוצה לעלות ליתרון גדול יותר, אבל זה לא רק אני, זו כל הקבוצה ששיחקה טוב. ידענו לנצל מצבים וזה גרם לנו להיראות אחרת לעומת משחקים קודמים שלנו".

הקשר שהצטרף הקיץ לקרית שמונה מרגיש טוב בקבוצה הצפונית: "פתחתי את העונה טוב ואחר כך סבלתי מפציעה של שלושה שבועות. אני מרגיש שאני חוזר לעצמי ואין יותר כיף מלעזור לקבוצה, אני מקווה שתהיה לזה המשכיות כי זה הדבר הכי חשוב". חמו קיבל בסיום המשחק אתמול זריקה שתפחית לו את הכאבים ותמנע אפשרות לדלקת. על אף שהוא עדיין סובל מכאבים ביום הוא ינסה לשוב להתאמן כבר ביום שלישי, אז תחזור הקבוצה לאימונים לאחר היומיים החופשיים אותם העניק בן שמעון לשחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully