וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "המטרות שלנו השתנו"

הדס גרינברג

14.11.2010 / 11:29

שביעות רצון גדולה בעכו מההתברגות בצמרת: המאמן: "נשאף למרכז הטבלה". שחקנים בקבוצה: "מכבי ת"א נראתה זוועה"

חגיגות, שירים ואושר גדול נראו אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל עכו אחרי הניצחון 1:3 על מכבי תל אביב. בצעד יוצא דופן, מיד עם סיום המשחק נכנס לחדר ההלבשה ראש העיר והאוהד השרוף שמעון לנקרי, ואמר לשחקנים: "אני לא נוהג להיכנס לחדר הלבשה, לא אחרי ניצחונות גדולים וגם לא במצב קשה, אבל אני פשוט חייב לומר לכם שאני נהנה מכם בצורה בלתי רגילה". מיד עם סיום דבריו של לנקרי פנה מאמן הקבוצה אלי כהן לשחקניו ואמר להם: "אתם כבר לא צריכים לומר בשום מקום שהמטרות שלנו הן להישאר ליגה, כי הן השתנו. נשאף למרכז טבלה ומעלה".

שחקנים בקבוצה העידו כי על אף המשחק הטוב שלהם, הם הופתעו לרעה ממכבי תל אביב. "הם פשוט נראו זוועה, וזה הרבה בזכותנו. מי היה מאמין שמכבי תל אביב, עם כל המיליונים שלה, תבוא אלינו ותראה כל כך רע. למרות שלרגע לא חששנו מהם לפני המשחק, היינו בטוחים שמצפה לנו משחק קשה יותר. אפילו נגד קרית שמונה ונתניה היה לנו יותר קשה", אמר שחקן בעכו ואחד אחר הוסיף: "היינו יכולים לשים להם שישייה עם המצבים שהגענו אליהם".

בצל התקופה הנהדרת שעוברת על עכו, שחקנים בקבוצה מעידים כל העת שהמאמן אלי כהן נותן להם שקט, ביטחון ובעיקר מוכיח להם שהוא מאמין בהם, ולכן מגיעות התוצאות במגרש. ג'קו עראפת, בו לא האמינו בעונה החולפת בסכנין, הוא היום הוא אחד מהשחקנים הבולטים בליגה ומוליך את טבלת מלך השערים, בצוותא עם רועי דיין שבעצמו התקשה להתבלט בשנים האחרונות, אך ממצה את הפוטנציאל שלו תחת כהן. ואגב כהן, לפני המשחק אתמול ושלא כמנהגו, הקרין המאמן לשחקניו וידאו עם כל שערי הקבוצה כשברקע השיר "מי שמאמין לא מפחד".

בקבוצה קיימת שביעות רצון גדולה גם משאר החוליות, כששחקנים כאיברהים עבדול ראזאק, מהראן ראדי, דודו גורש, איציק כהן ורן קוז'וך נמצאים בכושר מצוין וצעירים כבן בנימין, ליעד אלמליח, שמעון הרוש ופידליס דימאקו לוקחים את ההזדמנויות שניתנות להם בשתי ידיים ובעצמם מציגים יכולת טובה מאוד.

בקבוצה הקדישו את הניצחון לעוזר המאמן איציק טוויזר, שאביו נפטר השבוע. טוויזר ידוע כקרוב מאוד לשחקנים שלקחו קשה את העובדה כי הוא לא היה איתם במשחק החשוב. השחקנים קיבלו היום יום חופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully