וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע ביטלה נבחרת פלסטין את המשחק נגד גמביה?

14.11.2010 / 10:55

לטענת ההתאחדות המקומית, הנבחרת האפריקאית הודיעה כי לא תגיע למשחק בגדה המערבית "בשל לחצים ישראליים"

ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית הודיעה אמש (שבת) על ביטול משחק הידידות של נבחרתה נגד נבחרת גמביה, שהיה אמור להיערך ביום רביעי הקרוב בגדה המערבית. בהודעת ההתאחדות הפלסטינית נמסר כי התאחדות הכדורגל של גמביה שיגרה אליה הודעה בה נכתב כי התכוונה להגיע למשחק, אולם נאלצה לבטל את נסיעת הנבחרת "בשל לחצים ישראליים".

ההתאחדות הפלסטינית הזועמת ציינה בהודעתה כי גמביה ניסתה למצוא תירוצים "שאינם עולים בקנה אחד עם התאחדות כדורגל שמכבדת את עצמה, את החלטותיה ואת תקנות הספורט הבינלאומיות". על פי הדיווח, מבין התירוצים שהגמבים נתנו להתאחדות הפלסטינית, היא ציינה כי היא מדינה קטנה וענייה ש"אינה מעוניינת בבעיות".

"הלחצים שהפעילה ישראל על גמביה, ולפני כן על הרפובליקה המרכז אפריקאית, כדי למנוע מהן לשחק בגדה המערבית נגד נבחרת פלסטין, מוכיחים מחדש את הברבריות ואת הגזענות של המדיניות הישראלית, שעומדת בסתירה לכל התקנות ומידות המוסר האנושיות והספורטיביות", נכתב בהודעת ההתאחדות הפלסטינית, שהוסיפה כי ישראל מעוניינת "להטיל בידוד ומצור" על הספורט הפלסטיני.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "ההתאחדות הישראלית הוכיחה לאורך השנים האחרונות סיוע ועזרה באינספור הזדמנויות לכדורגל הפלסטיני ולהתאחדות הפלסטינית, לרבות סיוע במעברי הגבול, השגת אישורי יציאה וכניסה של שחקני הנבחרת הפלסטינית ושל נציגים בינלאומיים אשר הגיעו לביקור בשטחי הרשות.

"הסיוע, כאמור, נעשה בכל הפעמים בתיאום ובידיעת המוסדות הבינלאומיים - פיפ"א ואופ"א ובתיאום עם שלטונות הצבא הישראלי. ההתאחדות הישראלית אף פעם לא מנעה או ניסתה למנוע פעילות הקשורה לענף הכדורגל מהפלסטינים, וכך גם במקרה הזה לא נתבקשנו לסייע ובוודאי שלא מנענו או היינו קשורים להערמת קושי כלשהו לגבי האירוע המדובר, שלגביו אין לנו שמץ של ידיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully