וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פתחה במשא ומתן עם סיידו יאיא

14.11.2010 / 8:10

הציעה לנציגיו חוזה לחמש שנים. אלישע לוי מחכה לסיגורסון וקונדה. משומר: "מה שחשוב זה איך אנחנו נראים, לא מי כובש"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יאיא: "מקווה להיות חלק ממכבי חיפה"

מכבי חיפה פתחה במשא ומתן עם הקשר הגנאי סיידו יאיא, שנבחן בחודש האחרון בקבוצה ומיוצג על ידי סוכני השחקנים מייק מקאב ופיני זהבי. במועדון ערכו שיחה עם נציגי הקשר והיום (ראשון) צפויה להיערך שיחה נוספת בעניין, כשעל הפרק מתכוון המועדון להציע לשחקן חוזה לחמש שנים ולהשאילו לקבוצה אחרת. עירוני רמת השרון היא אחת המועמדות לקלוט אותו. יאיא שנכח במשחקה של הקבוצה מול הפועל רמת גן (1:3), אמר אמש: "אני מקווה להיות חלק ממכבי חיפה".

כזכור, ההחלטה לפתוח במשא ומתן עם נציגי השחקן התקבלה מיד לאחר המשחק האחרון במסגרת גביע הטוטו, בו גברה מכבי חיפה בדרבי 0:1 על הפועל, כשיאיא, שנבחן מעל חודש ימים בקבוצה, הפגין יכולת מצוינת והיה מעורב בשער שהובקע. הקשר האוקראיני אנדריי פיליאבסקי (22) אמור להגיע בימים הקרובים למבחנים בקבוצה.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, נציגי מכבי חיפה ישוחחו ביום רביעי עם נציגי הבלם רגנר סיגורסון שיגיע לישראל עם נבחרת איסלנד, כשלאחר המשחק צפויה להתקבל החלטה האם להחתימו. לגבי הבלם ווילמאן קונדה, השחקן עשוי להגיע לארץ, אבל זה לא יקרה לפני יום שישי, משום שעד אז הוא הודיע כי הוא נשאר תחת השגחה של קבוצתו, בעקבות הפציעה שעבר.

חיפה פנתה לפני שבועיים שוב לנציגיו של החלוץ הלטבי של לך פוזנאן, ארטיום רודנבס, אך לאחר שיחה איתו התברר כי הקבוצה מסרבת לשחררו. לגבי החלוץ דרוידאס שרנאס, מחלוקת כספית גדולה מאוד מונעת בינתיים את הגעתו. אם יושג סיכום עם קבוצתו, הוא יגיע לארץ ללא מבחנים. הקבוצה זימנה הבוקר באופן רשמי למבחנים את החלוץ הניגרי אנתוני אוצ'ה.

משומר: "אנחנו שמחים שהמשחק הזה עבר"

הניצחון אמש על הפועל רמת גן (3:1) במסגרת המחזור העשירי בליגה היה מהול בביקורת על צורת המשחק במחצית השנייה. "במקום להבקיע את השלישי במחצית הראשונה, הנענו יותר מדי את הכדור באזור הרחבה שלהם וזה כמעט עלה לנו ביוקר", אמר שחקן בחיפה. "למזלנו, שחקני ההגנה עשו את העבודה". ג'ון קולמה התכבד אתמול בשער הראשון בליגת העל במדי חיפה, ואמר לחבריו לאחר המשחק כי הוא "מרגיש יותר בטוח לעלות למעלה".

"הראיתי שאני יודע להבקיע גם עם הרגל השניה", אמר המגן אייל משומר. הפעם האחרונה שכבשתי הייתה במגרש זה, עם הראש". על המשחק של הקבוצה, שלא הייתה מרוכזת בהתקפה במחצית השניה, אמר: "יכול להיות שהקבוצה הלכה מעט אחורה, אבל הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. השער שספגנו גרם למעט בלבול, אבל השער של שלומי אזולאי הוריד מאיתנו את הלחץ. אנחנו שמחים שהמשחק הזה עבר.

"הניצחון הזה חשוב מאוד, הוא מעלה אותנו, לפחות באופן זמני, למקום הראשון", מזכיר משומר. "ידענו שיהיה קשה במגרש הזה. רמת גן הדיחה אותנו בפעם האחרונה כאן בגביע. אני שמח שהגענו ועשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר. חבל על השער שספגנו, אבל הנקודות חשובות יותר.

"מה שחשוב זה איך מכבי חיפה נראית כקבוצה ולא מי כובש", המשיך המגן. "בקבוצת כדורגל מגוונת כל השחקנים משתתפים בכיבוש שערים, הפעם אני וקולמה עשינו את זה, ובפעם הבאה שחקנים אחרים יבקיעו. מגיע מזל טוב לקולמה על השער הראשון במדי הקבוצה".

על אריק בנאדו, שיחד עם שי מימון הפגין משחק יציב בהגנה, אמר: "הוא עבר תקופה לא קלה, צריך לאחל לו שימשיך ככה ויצליח. זה חשוב לקבוצה".

היכולת של בנאדו תביא את לוי כנראה להחליט להמשיך עם צמד הבלמים גם בדרבי. איגנסיו קאנוטו נמצא בדרך החוצה. פיטר מסיללה רשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה ובחיפה עדיין לא בטוחים שיישאר בחודש ינואר בקבוצה. בירמינגהאם, כזכור, היא אחת המועמדות לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully