וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד היי שמר על תואר WBA במשקל כבד

14.11.2010 / 1:15

האנגלי ניצח את בן ארצו אודלי האריסון בנוקאאוט טכני בסיבוב השלישי. מני פאקיאו ניצח את מרגריטו בקרב במשקל קל-בינוני

טוב, היה ברור שדייויד היי האנגלי פייבוריט מול בן ארצו אודלי האריסון בן ה-39 בקרב על תואר אלוף WBA במשקל כבד, אבל האלפים באולם במנצ'סטר קיוו שזה לא ייגמר כל כך מהר. היי ניצח בקרב בנוקאאוט טכני בסיבוב השלישי ושמר על תוארו בפעם השנייה.

הפתיחה דווקא הייתה אטית והייתה תחושה כי הקרב יהיה ארוך, שכן היי והאריסון הציגו אגרוף מהוסס ואנמי. אחרי שהקהל שרק להם בוז, היי התעורר, נזכר שהוא האלוף ושעדיף לגמור את הערב הזה כמנצח, והחל להגביר קצב ולדחוק את האריסון לחבלים. היי השתמש בכמה ג'אבים כדי לרכך את יריבו, ובסיבוב השלישי שלח כמה חבטות שהוציאו את האריסון מאיפוס ושלחו אותו לקנבס. שופט הזירה הגיע לשמונה כשהאריסון נעמד, אבל בשלב ההוא האריסון איבד אחיזה וכבר היה מטושטש, היי שלט לחלוטין ושופט הזירה חדל בהמשך את הקרב והעניק ניצחון להיי.

"הרבה חברים ובני משפחה שמו כסף על הסיבוב השלישי, אמרתי לכולם שאני אוריד אותו בנוקאאוט בסיבוב השלישי, וזה מה שעשיתי", אמר היי בסיום.

קרב נוסף נערך הלילה כאשר מני פאקיאו הוכתר בפעם השמינית לאלוף העולם במשקל של עד 70 ק"ג (משקל קל-בינוני) לאחר שגבר בקרב על אנטוניו מרגריטו. המתאגרף הפיליפני הקטן-גדול נכנס לפנתיאון האגרוף העולמי בן ה-31 שלט ב-12 הסיבובים בקרב מול היריב המקסיקני הגדול שלו וניצח אותו כדי לשפר עוד קצת את מאזנו הנהדר ל-52 ניצחונות, מתוכם 38 בנוק-אאוט, שלוש תיקו ושני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully