וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "הרגשתי כאילו נתקעה לי סכין בלב"

13.11.2010 / 22:12

מאמן באר שבע התאכזב מהשוויון של הפועל חיפה בתוספת הזמן. שירזי: "זה אולי המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה"

הפועל באר שבע החמיצה הערב (שבת) ניצחון חוץ בקרית אליעזר כשסיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה. עדן בן בסט הציל את המקומיים עם שער בדקה ה-90, אחרי שדוד רביבו נתן לבאר שבעים יתרון בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-28.

"התחושה אצלנו היא כמו של הפסד", אמר קלינגר המאוכזב בסיום. "בשער של בן בסט הרגשתי כאילו נתקעה לי סכין בלב. החצי הראשון שלנו היה טוב מאוד, היינו צריכים לכבוש לפחות שער או שניים נוספים אבל לצערי זה לא קרה. בחצי השני אני לא יודע למה הלכנו מעט אחורה אבל גם עם זאת הפועל חיפה בקושי הגיעה לשער שלנו. היינו צריכים לחזור עם ניצחון וזה מאוד אכזרי אבל זה הכדורגל. יש דברים חיוביים מאוד שאני לוקח מהמשחק הזה כמו הנחישות, אבל נצטרך לתת את הדעת על ההליכה שלנו לאחור בחצי השני. אנו קבוצה עם מטרות ואם לא היינו קבוצה כזו, אז התיקו היה מספק אותנו".

גם ניצן שירזי לא נשמע מרוצה למרות השוויון הדרמטי: "זה אולי המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה, אבל לפעמים אתה יוצא ממשחקים עם משהו שלא מגיע לך. שיחקנו מאוד חלש לכל אורך 90 הדקות, לא היינו טובים כי שיחקנו כדורגל לא חכם. יצאנו עם נקודה, למרות שבחלק השני שלטנו אבל כמעט ולא הגענו למצבים לצערי. אני חושב שבחודש האחרון אנחנו די יציבים, זו לא אותה רכבת הרים שהיתה בהתחלה. קשה להסביר למה אנחנו לא יודעים לשחק טוב שאנחנו הפייבוריטים, אבל אנחנו קבוצה צעירה ואלה דברים שאנחנו נפתור".

לקראת הדרבי בשבוע הבא אמר שירזי: "נצטרך לעבוד קשה מאוד כי אנחנו מגיעים כאנדרדוג. עד היום דווקא כשהגענו למשחקים במצב כזה שחקנו טוב. אני מאוד מקווה שגם בדרבי זה ייראה כך".

עדן בן בסט, כובש שער השוויון, אמר לאחר המשחק: "לא רצינו שנדנדת ההפסדים והניצחונות שלנו תחזור שוב. אני שמח שלא הפסדנו למרות שהיה לנו משחק חלש. בשבוע הבא מחכה לנו דרבי ואני בטח שהמגרש יהיה מלא. אנחנו לא רוצים לאכזב את האוהדים שלנו, נקווה לעשות תוצאה טובה כי זה מגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully