וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר יעבור למכבי חיפה או גלבוע/גליל

13.11.2010 / 22:16

השתיים מעוניינות בפורוורד, ומכבי ת"א והשחקן צריכים להכריע לאן יושאל. גם השאלת גרין על הפרק. לראשונה העונה: מכבי תוציא צ'רטר

כארבעה חודשים לאחר שכדיר חתם במכבי תל אביב על חוזה לשלוש שנים, נראה כי בימים הקרובים הוא יעזוב את הקבוצה, וככל הנראה יושאל, כפי שהיה צפוי לאור ריבוי הפורוורדים בסגל. מכבי תל אביב הציעה את השחקן למכבי חיפה והפועל גלבוע/גליל עליון, וכדיר יועבר לאחת משתיהן, אך טרם ברור לאיזו. מכבי מנסה להשאיל גם את יניב גרין. מכבי חיפה מעוניינת בסנטר הצהוב, אולם גרין מעדיף לעבור לקבוצה באירופה כשאריס סלוניקי של שרון דרוקר מהווה יעד אפשרי.

בחיפה הביעו עניין וניהלו מגעים ישירים עם קברניטי מכבי תל אביב, וגם עם גלבוע/גליל עליון היו מגעים בין הצדדים. ההחלטה בקרב מכבי וכדיר עצמו טרם הבשילה, אך די ברור כי כדיר יצטרף לאחת משתי קבוצות אלה. מתחילת העונה כדיר ממעט לשחק בשורות הצהובים, ובארבעה משחקי ליגה רשם רק כשש דקות משחק בהן קלע בסך הכל שתי נקודות. באירופה שיחק כדיר במשחק אחד בלבד, נגד ז'לגיריס ולא קלע אף נקודה.

עתה, לאחר שהתפנה מקום בסגל ובתקציב, מכבי תנסה לצרף את המועמדים האחרים אחריהם חשקה בעבר, כמו הפורוורד/סנטר שבליק רנדולף (26, 2.08 מ') והסנטר ארל בארון, שכבר סירב להצעה מהמועדון.

לראשונה העונה תוציא מכבי טיסת צ'רטר למשחק חוץ ביורוליג. מדובר במשחק החוץ הבא, שייערך ב-2.12 בליטא, מול ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור השביעי. הטיסה, שפתוחה כמובן גם לאוהדים, תצא ביום רביעי 1.12 והחזרה ארצה תהיה מיד לאחר המשחק, בלילה בין חמישי לשישי. פרטים נוספים אפשר לברר במשרדי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully