וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "מוקדם להגיד שאנחנו לא מבריקים"

13.11.2010 / 21:31

קפטן מכבי חיפה אופטימי אחרי הניצחון על הפועל ר"ג: "היינו צריכים להבקיע יותר". אלישע לוי: "ראיתי תסריט שבו לא ננצח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי ההפסד להפועל תל אביב בשבוע שעבר, היה אפשר לצפות שמכבי חיפה תפרוק הערב (שבת) את העצבים בווינטר במשחקה נגד הפועל רמת גן. אבל בפועל מכבי חיפה לא ממש הצליחה לדרוס את יריבתה, וניצחה אותה רק 1:3. מכבי חיפה טיילה בקלילות עד לשערו של איתי ארקין והובילה 0:2, אבל לא הצליחה להגדיל את הפער, ושחקניה לא הצליחו לדייק כשהגיעו למצבים. בדקות הסיום צימק אופיר חיים בנגיחה וחיפה נלחצה, אולם שער של שלומי אזולאי בתוספת הזמן הבטיח שלוש נקודות לחיפאים. למרות הניצחון, מכבי חיפה לא יכולה להיות ממש מרוצה. שחקניה התקשו לכבוש מול יריבה חלשה, ולא שיחקו כדורגל מרשים כפי שהיה ניתן לצפות בשל פערי הרמות בין הקבוצות.

בחיפה היו מרוצים מבנאדו

"בחצי הראשון שיחקנו כדורגל טוב, כבשנו שני שערים יפים וזה היה צריך להיות קל אחרי שהובלנו 0:2", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה אלישע לוי. "הפכנו את המשחק בדקות האחרונות, היו כמה דקות של לחץ, ואז הבקענו את השלישי. המשכנו את היכולת הטובה שלנו מהשבוע שעבר. ראיתי תסריט שבו אנחנו גם לא יוצאים עם ניצחון, כי בכדורגל לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת, ובסופו של דבר יצאנו עם ניצחון".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן אמר בסיום: "היה לנו חשוב אחרי הפועל תל אביב לנצח, היינו צריכים להבקיע יותר שערים, הייתה לנו ירידה ביכולת מהדקה ה-50. בשנה שעברה הובלנו את הליגה ב-13 פור והלכנו הביתה בלי כלום, עדיין מוקדם להגיד שאנחנו לא מבריקים. אנחנו צריכים להיות יותר טובים, ואנחנו נלך ונשתפר, אנחנו בלי מזל ונתקן את זה. הליגה ארוכה ואנחנו נהיה יותר טובים. בשבוע הבא יש דרבי ואין יותר חשוב מהדרבי, אנחנו באים במטרה אחת - לנצח".

הקשר גוסטבו בוקולי אמר: "זה היה משחק טוב שלנו, אני חושב שהעובדה שהלכנו אחורה אחרי שני השערים היא מצב טבעי של קבוצה שרוצה לשמור על התוצאה. אני שמח על התוצאה ומסתכלים קדימה".

בקבוצה היו מרוצים מהמחצית הראשונה של המשחק, אך יחד עם זאת שחקנים הודו כי הקבוצה הייתה צריכה לשחק יותר התקפי ב-45 הדקות האחרונות במקום לנסות לשמור על התוצאה. מה שהוביל בסופו של דבר לשער השוויון. שחקן בקבוצה אמר: "אחרי השער המצמק קצת נלחצנו, אבל הגול של אזולאי שיחרר אוויר". הקשר ג'ון קולמה זכה לברכות מאלישע לוי, שכן זה היה שערו הראשון בליגה במדי מכבי חיפה. רק בשבוע שעבר, אמר הקולומביאני כי הוא מתכוון לעלות יותר למעלה. אמר לחבריו אחרי המשחק: "אני מרגיש יותר בטוח לעלות למעלה. שיניתי את החשיבה". קולמה נפצע ולכן הוחלף.

אייל משומר כבש את שערו האחרון באצטדיון בווינטר, במשחק בו הפסידה הקבוצה להפועל רמת גן בגביע. בקבוצה שמחו שעוסמאן חזר לכושר והחמיאו לאריק בנאדו, שהציג משחק טוב במרכז ההגנה וכעת נראה שזה סולל את דרכו של איגנסיו קאנוטו החוצה מהקבוצה בינואר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

דורה: "מכבי חיפה זו לא הרמה שלנו"

מאמן הפועל רמת גן שלומי דורה היה מאוכזב בסיום, אבל ידע כי הסיכוי לצאת עם נקודות מהמשחק נמוך מאוד: "יש לנו אמונה והייתה אמונה לפני תחילת המשחק, אבל היינו צריכים לרדוף אחרי מכבי חיפה בעקבות השער המוקדם שספגנו. ספגנו גם בתוספת הזמן, ולמרות שכבשנו בין לבין, לא הצלחנו לייצר מצב לגול. מכבי חיפה זאת לא הרמה שלנו, אלה לא הקבוצות שמהן אנחנו מצפים לקחת נקודות.

"הנתונים כיום הם שאנחנו צריכים להילחם על נקודות נגד קבוצות ברמה שלנו, למרות שגם נגד מכבי חיפה אסור להרים ידיים. ראיתי כבר קבוצות שנשארו ליגה עם פער יותר גדול משלנו. בחלון ההעברות נחזק את הקבוצה ואנחנו מאמינים שאפשר להישאר בליגה, אנחנו רואים את הרמה בליגה ויודעים שאפשר להישאר בה, נתחזק בהגנה, בקישור ובהתקפה, כדי שתהיה יותר רוטציה ויותר מלחמה על מקום בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully