וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בית"ר ירושלים: בן דיין עשוי לפתוח

מצבו של המגן השמאלי השתפר. אם לא יוכל לשחק, בונדר יתופקד בשמאל. עזריאל ובן שושן בחוד הצהוב (20:45, ע' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

ב-16 המפגשים האחרונים בין השתיים בבלומפילד, רשום על שמה של בית"ר נצחון אחד בלבד - בעונת הדאבל של המועדון ב-20082007. ברוך דגו העלה את הפועל תל אביב ל-0:1 אך מהפך בתוך שתי דקות של רומולו הברזילאי וברק יצחקי הפכו את התוצאה ל-1:2 לקראת סיום המשחק. מעבר לכך, בשנתיים האחרונות בית"ר ספגה פעמיים רביעייה בהגעתה לבלומפילד (4:3 ו-4:0) ובכלל, ספגה חמש רביעיות בבלומפילד נגד הפועל בשמונה השנים האחרונות. הפועל מגיעה למשחק עם מאזן של 75% הצלחה במשחקי בית העונה ואילו בית"ר מגיעה עם מאזן חוץ מביש של 6.7% הצלחה במשחקי חוץ העונה. מבין שחקני ההרכב הפותח של בית"ר עמית בן שושן הוא היחיד שהבקיע לרשת של האדומים. אם ברוכיאן ישולב, הוא יכפיל את הכמות.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אצל האדומים קיימים מספר סימני שאלה שסובבים את חוליית ההגנה. בסוף השבוע התברר כי וואליד באדיר ודגלאס דה סילבה יוכלו לשחק אחרי שבאמצע השבוע הם היו בספק, אך הברזילאי עדיין לא בריא ב-100 אחוז ואלי גוטמן יצטרך להחליט אם לסכן אותו. אם דה סילבה לא ישחק, מי שיעלה במקומו יהיה ביוואן פרנסמן, שפתח גם במשחק הניצחון על מכבי חיפה. בנוגע לדדי בן דיין - היום קיבלה הקבוצה חדשות מעט מעודדות לאחר שהמגן, שאתמול סבל מכאבים עזים בבטנו ולא התאמן, דיווח על כך שהוא חש טוב יותר. אם בן דיין בכל זאת לא יוכל לשחק, מי שיתופקד באגף השמאלי של ההגנה יהיה דני בונדר, כשאם הוא יהיה כשיר, גוטמן יצטרך להכריע בין בונדר לעומרי קנדה בעמדת המגן הימני. מעבר לזה, סלים טועמה, שפתח בהרכב בשלושת המשחקים האחרונים, ישוב לספסל, ואת מקומו בהרכב יתפוס אביחי ידין, שאף הוא חזר מפציעה. גוטמן ביקש אתמול באסיפה הקבוצתית לשחק קרוב אחד לשני, כפי שעשו בשבועיים האחרונים.

כאלף כרטיסים בלבד נותרו למשחק לשערים 2 ו-13, וכ-1,200 כרטיסים נותרו לשערים 10 ו-11 בהם אמורים להיות אוהדי בית"ר.

בית"ר ירושלים:

מה לא עבר על בית"ר ירושלים השבוע? הכל חוץ מכדורגל. המאמן אורי מלמיליאן תירגל אתמול (שבת) הרכב שינסה להביא משהו אחר ולשנות את המשחק אך בהחלט מדובר בתרגול מינימלי ובסיטואציה שתלויה הרבה יותר בלב של השחקנים ולא בטקטיקה ובהכנות. תומר בן יוסף, שאמור היה לפתוח בהרכב, נפצע בברכו ולא יתלבש למשחק, כאשר אבירם ברוכיאן וסמואל יבואה שחוזר מפציעה יחכו על הספסל. דריו פרננדז וסרג' איילי, שניים מהשחקנים שמלמיליאן דיבר עליהם ברמה של "שביתה איטלקית" לא יתלבשו ויהיו מחוץ לסגל, במה שמתחיל אולי את ההכנות של הקבוצה לחודש ינואר. בהגנה צפוי אלי דסה לקבל את משבצת המגן הימני כאשר כריסטיאן אלברז צפוי לפתוח כמגן שמאלי. ההיעדרות של בן יוסף צפויה להוריד את מישאלוב לעמדת הבלם על אף שתורגל בקישור ואילו שי חדד יצטרף למרכז השדה ההגנתי. חן עזריאל צפוי לקבל קרדיט בהתקפה לצד עמית בן שושן וסטיבן כהן.

יעמדו למבחן

הפועל ת"א: טוטו תמוז

קשה להגיד שאם תמוז לא יהיה בשיאו זה יחרוץ את גורל המשחק, אבל המבחן בו יעמוד החלוץ יהיה בעיקר עם עצמו. אחרי שהתחיל להראות את הפוטנציאל שלו במדים האדומים, תמוז צריך להראות שהוא יתבגר מול האקסית, ולהוכיח שאותו ילד מבית וגן שלא אוהב לעבוד קשה ונתן לרגש להשתלט עליו לא מעט פעמים, הפך בקבוצתו החדשה שחקן בוגר שבא לעשות את העבודה, גם אם האקסית בצרות והוא זה שיכול לשלוח את מלמיליאן הביתה.

בית"ר ירושלים: הקהל

בשבוע שעבר ציינו כאן כי כל שחקן שהועמד למבחן סופסל בשבוע לאחר מכן ולכן ביצענו שינוי והעמדנו את אורי מלמיליאן על הפרק. יום למחרת מלמיליאן ביקש להתפטר וגורמים במועדון טענו כי אנחנו או-טו-טו המנחוס הרשמי. הפעם המבחן הגדול הוא של אוהדי בית"ר, שלאחר שני משחקי רדיוס ובתקופה כל כך קריטית של המועדון יצטרכו לתת גב ותמיכה גדולה לחבורה שתעלה על המגרש בבלומפילד ותנסה לסיים בתוצאה מכובדת, בתקופה לצאת סוף סוף מהמשבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דדי בן דיין (דני בונדר), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה (ביוואן פרנסמן), אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, טוטו תמוז, בן שהר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, כריסטיאן אלברס: עידן טל, דן איינבנדר, שי חדד, סטיבן כהן, עמית בן שושן, חן עזריאל.

(עדכון ראשון: 13.11, 19:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully