וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המשוכה הגבוהה של הפטריוטס

13.11.2010 / 12:43

ניו אינגלנד תנסה להימנע מהפסד שני ברציפות, כשתתארח בפיטסבורג אצל הסטילרס. וושינגטון-פילדלפיה, שיקגו-מינסוטה

מי שראה את משחקי השבוע החולף הבין שאנחנו הולכים לעבר עידן חדש ולא מחמיא ב-NFL. ה"עבירה" של שון אליס מהג'טס על מת'יו סטאפורד מדטרויט והדגלים הבלתי פוסקים שקיבלו מגני פילדלפיה במשחק מול אינדיאנפוליס רק מחזקים את התחושה שהשופטים פשוט לא לוקחים יותר סיכונים. ביום חמישי גיבו נציגי השחקנים את טרוי פולמאלו מפיטסבורג, שאמר שחבל שרוג'ר גודל הוא המחליט היחיד ושצריך לעשות סדר מאשר להיכנס ראש בקיר ולקנוס שחקנים על כל תיקול. צודק הברנש, כי מה שראינו ביום ראשון האחרון היה די זועק לעין.

בגזרת הניחושים, המדור חוזר מהשבוע הטוב ביותר שלו - 11 מ-13, כשרק הקאמבק הגדול של ברט פארב מונע הישג סנסציוני יותר (בראבו לאיגלס ולסן דייגו על העזרה). אטלנטה קלקלה קצת את המומנטום ביום חמישי עם הניצחון על בולטימור, ועם 71 מ-131 עונתי אנחנו עדיין עם מאזן נמוך של 54.2 אחוז. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: קליבלנד - ניו יורק ג'טס

23:15: אריזונה - סיאטל


FOX:

20:00: שיקגו - מינסוטה

23:05: דנבר - קנזס סיטי


ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: פיטסבורג - ניו אינגלנד

3:30, בין שני לשלישי: וושינגטון - פילדלפיה

דונובן מקנאב שחקן וושינגטון רדסקינס. Rob Carr, AP
פעם אחת הוא כבר ניצח את האיגלס. מקנאב/AP, Rob Carr

שמח בעיר הרוחות (שעה ראשית: 20:00)

שיקגו (3:5) - מינסוטה (5:3)

כמו כל השבועות העונה, גם האחרון היה סוער בווייקינגס, כששחקנים בקבוצה הודו שהם לא משחקים בשביל המאמן בראד צ'ילדרס. מינסוטה תעלה למשחק בידיעה שהפסד נוסף יגמור לה את העונה ואולי, לשמחת אותם שחקנים, את זו של צ'ילדרס. הברס ניצחו בקושי את בפאלו בשבוע שעבר ומגלים בחודש האחרון יכולת לא טובה, ההתמודדות הזו מול יריבה לבית יכולה להחזיר אותם לתלם. פרסי הארווין, ששוב עבר התקף מיגרנה השבוע, צפוי לשחק במינסוטה, גם סידני רייס בתמונה.

התחזית: ניצחון לשיקגו


אינדיאנפוליס (3:5) - סינסינטי (6:2)

פייטון מאנינג סובל ממחסור חמור בתופסים, לאחר שבשבוע שעבר איבד שוב את אוסטין קולי בשל פציעת ראש. ההפסד בפילדלפיה קטע רצף של 13 ניצחונות רצופים בנובמבר, וכעת מגיעים הקולטס למשחק מול סינסינטי, שלא חשבה שתאבד עניין בליגה כבר באמצע החודש. "אתה תוהה מי יהיה השחקן הבא שייפצע", אמר הנשיא ביל פוליאן, "אבל עכשיו, מה שצריך לעשות הוא להמשיך קדימה". הבנגאלס ימשיכו להפעיל באוויר את טרל אואנס, הבעיה היא שאין להם יותר מדי מלבדו.

התחזית: ניצחון לקולטס


בפאלו (8:0) - דטרויט (6:2)

הנה לכם אתגר: קבוצה אחת שטרם ניצחה העונה, וקבוצה אחרת שלא ניצחה ב-24 משחקי חוץ ברציפות. הפסד נוסף ישבור את השיא שאותו הציבה... דטרויט עצמה, בין 2001 ל-2003. ניצחון החוץ האחרון של האריות הושג ב-2007 ב-7:16 בשיקגו, וכדי לגדוע את הרצף הנוכחי, הליונס יצטרכו לגבור על הבילס כששון היל בעמדת הקוורטרבק, אם יתברר שהחלים לחלוטין מהשבר בידו. ריאן פיצפטריק ימשיך לנסות להוביל את הבילס לעבר הארץ המובטחת - ניצחון ראשון העונה. בפאלו ציפתה לבכורה של שון מרימן, אבל הוא לא ישחק בגלל מתיחה בגיד אכילס.

התחזית: כל היגיון מחייב, הליונס גרועים במיוחד בחוץ, אבל... לא מהמרים על בפאלו! דטרויט תנצח

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהד מינסוטה וייקינגס קורא לפטר את המאמן בראד צ'ילדרס. Stephen Dunn, GettyImages
האם השבוע האוהד הזה יקבל את מבוקשו?/GettyImages, Stephen Dunn

קליבלנד (5:3) - ניו יורק ג'טס (2:6)

הבראונס הוכיחו בשבוע שעבר מול הפטריוטס שהם קבוצה לגיטימית ביותר, כשפייטון היליס חרש את ההגנה של ניו אינגלנד בדרך למשחק קריירה. בסוף השבוע חוו הבראונס דרמה מסוג אחר, כשהליינבקר מרכוס בנארד התמוטט ואושפז בבית חולים, ממנו יצא בינתיים. כעת, עומדת בפני קליבלנד משימה ביתית נוספת מול יריבת צמרת מה-AFC מזרח. היריבה הזו ממש לא הרשימה בניצחון בדטרויט, ובאופן כללי, יודעים מארק סאנצ'ז וחבריו שיצטרכו לשחק פוטבול טוב בהרבה מזה שהראו בשבועיים האחרונים. בשבוע שעבר סגר אריק מנג'יני חשבון עם ביל בליצ'יק, עכשיו הוא מעוניין להדביק הפסד לקבוצת עבר אחרת שלו. "זה יהיה מיוחד כמו שהשבוע שעבר היה מיוחד", אמר.

התחזית: הוא לא ינצח. הג'טס כן


ג'קסונוויל (4:4) - יוסטון (4:4)

שתי קבוצות עם מאזן חצוי מבית ה-AFC דרום ייפגשו בצפון פלורידה, ושתיהן יודעות שניצחון יהיה קריטי ביותר להמשך הדרך, במיוחד בשל המאזנים החיוביים של אינדיאנפוליס וטנסי. בעיה מסוימת של יוסטון היא מאט שאוב, שלא רק מגלה יכולת בינונית העונה, אלא גם עומד על מאזן קריירה של 4:0 מול ג'קסונוויל. "זה משחק הבית האחרון שלנו ב-AFC דרום העונה, ואסור לנו לתת ליריבות לברוח", אמר ארון קמפמן, הקיצוני הגנתי של ג'קסונוויל, "אנחנו מבינים את החשיבות שלו".

התחזית: ג'קסונוויל


מיאמי (4:4) - טנסי (3:5)

צ'אד פנינגטון יפתח בדולפינס לראשונה העונה, כשהמאמן טוני ספראנו מקווה לתפוקה התקפית טובה יותר מזו שנתן לו צ'אד הני הבינוני. המטרה המרכזית של הדולפינס היא להתחיל לפמפם את ברנדון מרשל, שנבלם היטב על ידי היריבות במחזורים האחרונים. בטנסי, רנדי מוס יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הטייטאנס, ומי שמרוצה במיוחד הוא הרץ האחורי כריס ג'ונסון, שדעך מיכולת השיא של העונה שעברה: "הם לא יוכלו לשים את כולם בקופסה כשהם יודעים שיש את רנדי כאיום אווירי", אמר.

התחזית: ניצחון לטייטאנס


טמפה ביי (3:5) - קרוליינה (7:1)

שני יארדים בלבד היו הבאקנירס רחוקים מניצחון באטלנטה בשבוע שעבר, אבל מבחינתם העסקים כרגיל והמטרה הייתה ונשארה פלייאוף. הם ימשיכו להפעיל על הקרקע את לה גארט בלאנט, ובהגנה יתמודדו עם ג'ימי קלאוסן, שהורד לספסל בהפסד לניו אורלינס בגלל יכולת מחרידה. מייק גודסון יפתח בפנת'רס כרץ אחורי במקום ד'אנג'לו וויליאמס הפצוע.

התחזית: ניצחון לבאקנירס

רנדי מוס שחקן טנסי טייטאנס. Mark Humphrey, AP
מוכן לבכורה בטנסי. מוס/AP, Mark Humphrey

צ'אנס לחזור למסלול

דנבר (6:2) - קנזס סיטי (3:5)

את העונה שעברה פתחו הברונקוס עם שישה ניצחונות ועדיין החמיצו את הפלייאוף, והעונה, מקווים בדנבר, שיהיה תסריט הפוך. אין זמן טוב יותר להתחיל במהפך מאשר מפגש עם יריבה מצמרת הבית. הבעיה היא שהצ'יפס שכנעו בהרבה עד כה, אם כי הראו פגיעות מנטאלית בהפסד לאוקלנד בשבוע שעבר. "זה קשה, כי הטעויות שעשינו הרגו אותנו", אמר הקוורטרבק מאט קאסל, שינסה להימנע ממצב דומה במייל היי.

התחזית: כבר לא מאמינים בדנבר. ניצחון לקנזס סיטי


אריזונה (5:3) - סיאטל (4:4)

אין בית פתוח יותר מה-NFC מערב, ומי שיתעקש לצפות בזוועתון הזה בערוץ הישועי, יקבל דו קרב בין שתי קבוצות לא לגמרי צפויות. הסיהוקס, שיחזירו לשורותיהם את מאט האסלבק, ישושו לשוב למסלול הניצחונות על חשבון הקרדינלס, שהצליחו איכשהו להפסיד את ההתמודדות במטרודום מול מינסוטה. דרק אנדרסון, שלא הצליח להוביל את הקרדינלס לדאון ראשון בכל ארבע החזקות הכדור האחרונות בשבוע שעבר, ימשיך לקבל את המושכות.

התחזית: אריזונה


ניו יורק ג'איינטס (2:6) - דאלאס (7:1)

כמו המפגש בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים אצלנו, גם כאן תהיה ליריבה מרה אחת הזדמנות לנעוץ את הפגיון הסופי ביריבתה. הקאובויס עברו שבוע סוער עם פיטוריו של וייד פיליפס ומינויו של ג'ייסון גארט למאמן. הענקים אחרי ניצחון גדול בסיאטל, והמאמן טום קאפלין מקווה שאיליי מאנינג ימשיך ביכולת הטובה שהצעידה אותם לחמישה ניצחונות רצופים. ג'ון קיטנה ימשיך לפתוח בעמדת הקוורטרבק שמנגד.

התחזית: הג'איינטס, וממש לא בקלות


סן פרנסיסקו (6:2) - סט. לואיס (4:4)

חוזרים ל-NFC מערב. כשג'ד יורק, נשיא הפורטי ניינרס, אמר לפני כחודש שקבוצתו תגיע לפלייאוף מהמקום הראשון בבית, הוא נשמע מגוחך, אבל למען האמת, ניצחון של סן פרנסיסקו יטרוף עוד יותר את הקלפים בבית הסבוך ממילא. סאם בראדפורד, מנגד, ישאף להמשיך להוכיח שסט. לואיס היא לא סתם פלופ אלא קבוצה תחת התפתחות אמיתית. ניצחון שלו ושל הראמס בקנדלסטיק יהיה פתיחה מצוינת למחצית השניה של העונה ויסתום, כנראה סופית, את הגולל על הצהרתו של יורק.

התחזית: ניצחון לראמס

ג'ייסון גארט מאמן דאלאס קאובויס. Stephen Dunn, GettyImages
נראה אותך עכשיו. ג'ייסון גארט יעלה למשחק הראשון כמאמן ראשי בדאלאס/GettyImages, Stephen Dunn

מקנאב שוב פוגש את ויק. מה הפעם?

פיטסבורג (2:6) - ניו אינגלנד (2:6)

הפטריוטס חטפו סטירת לחי הגונה בקליבלנד בשבוע שעבר, ומגיעים להיינץ פילד לא רק במומנטום רע, אלא למפגש מול הקבוצה שבעיני רבים נחשבת לטובה והשלמה ב-NFL. הסטילרס ניצחו בסינסינטי ומוכנים לעוד קרב חשוב עם הקבוצה שלה, יחד איתם ועם הג'טס, המאזן הטוב ב-AFC. טום בריידי היה השבוע על דו"ח הפציעות לא רק בשל "פציעת הכתף" שרשומה על שמו כבר שנים, אלא גם בגלל פגיעה בקרסול. הוא ישחק, וכמוהו שיין גרהאם, הבועט שהוחתם עקב פציעתו של סטיבן גוסטקובסקי. פיטסבורג צריכה לשאוף לשמור על היתרון, אותו איבדה ברבע הרביעי מול הבנגאלס. הפעם זה הסתיים בניצחון, בחמישה משבעה מקרים כאלה בעונה שעברה, פיטסבורג הפסידה.

התחזית: ניצחון לסטילרס


וושינגטון (4:4) - פילדלפיה (3:5)

בפעם שעברה שדונובן מקנאב ומייקל ויק נפגשו, מקנאב ניצח ו-ויק ירד פצוע מהמגרש כבר ברבע הראשון. הפעם, מעמדו של דוני-מק לא בטוח, לאחר הפיאסקו של שתי הדקות האחרונות בדטרויט לפני שבועיים. למרות הכל, מקנאב יפתח ואם יהיה צורך בדרייב של שתי הדקות האחרונות, הוא ישחק בו לאחר שתורגל בדרייב כזה באימון האחרון. המשחק חשוב לשתי הקבוצות, במיוחד לאור ניצחון אפשרי שישיגו הג'איינטס ושיגדיל, אם ייצא לפועל, מהמפסידה את הפער.

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. Matt Slocum, AP
מייקל ויק מקווה לא לגמור ככה גם בלנדובר/AP, Matt Slocum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully