וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - מכבי פ"ת: לא בלחץ. כרגע

דוד לא מתכנן שינויים למרות ההפסד להפועל חיפה. עזורי דווקא כן ישנה, בתקווה לא לרשום הפסד שלישי ברציפות (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הנדידה של הפועל אשקלון בין הליגות השונות בשנים האחרונות אילצה אותנו לחזור למקום שבו היא פגשה לאחרונה את הלוזונים. זה קרה בעונה ההיסטורית שלה בליגה העל, ב-1997/8, שבסיומה היא נשרה יחד עם הפועל באר שבע לליגה השנייה. פתח תקוה, שמלך השערים שלה באותה עונה היה עידן טל, נהנתה משני ניצחונות על שק החבטות של הליגה באותה עונה. המפגש באשקלון הסתיים ב-0:2 חלק משערים של קרלוס פרו ועופר כהן במחצית השנייה, כשהמפגש בפתח תקוה הסתיים ב-0:1 קטן משער של צחי שמריהו. בפתח תקוה סקרנים לקראת המפגש מול דרקו לובריץ', הבלם שסיכם בפתח תקוה בתחילת העונה, אבל שוחרר ברגע האחרון וחתם באשקלון.

אגב, לגיא עזורי ישנה אפשרות למיני-נקמה כפולה ולנצח תוך ארבעה ימים את שתי הקבוצות מהן התפוטר בשניים האחרונות . אחרי ה-0:3 בגביע הטוטו שגמר לבאר שבע את הסיכויים לעלות שלב בגביע הטוטו, נצחון בשבת והנחלת הפסד שני רצוף לקבוצה של הלוזונים יגרום לבלאגן לא קטן אצל אקסית נוספת.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון

למרות הנצחון המשכנע על הפועל באר שבע בגביע הטוטו (0:3), הפועל אשקלון מגיעה למשחק עם שני הפסדי ליגה רצופים בהם ספגה שישה שערים והבקיעה אפס. בקבוצה מודעים לכך שהפסד שלישי ברציפות יהווה לכדור שלג שעלול לגרום להרבה מאוד רעש ולחץ. שחקן בקבוצה סיפר: "מכבי פתח תקוה הפסידו במשחק האחרון וזה קצת מלחיץ כי הם קבוצה מצויינת ויבואו מאוד מפוקסים. אני מאוד אשמח מתיקו, במצבנו זה יהיה הישג גדול".

שי פטלק צפוי לתפוס את עמדת המגן הימני בהיעדרו של קובי מוסא. זוראב מנטשאשווילי מוצהב והמאמן גיא עזורי עדיין מתלבט לגבי השחקן שייכנס להרכב במקומו, כאשר המועמדים הם שניר גואטה ועוסמאן בשירו. נכון לאימון המסכם עזורי נוטה לבחור בגואטה בשל היכולת שלו לסייע טאקטית לחלק ההגנתי. אדיר טובול עדיין פצוע ומאג'ד יונס ימשיך למלא את מקומו כמגן שמאלי. מחמוד עבאס חוזר לסגל לאחר פציעה ארוכה ויפתח על הספסל.

מכבי פתח תקוה

למרות שני ההפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, פרדי דוד לא יבצע זעזוע בהרכב. המאמן מאמין מאוד בסגל שלו, שרובו צפוי להמשיך עד תום העונה. רובי לבקוביץ' ימשיך לפתוח בשער, כשחוליית הגנה לא תשתנה, למרות הביקורת שספגו ג'ו ביזרה ומורד מגמאדוב לאחר ההפסד להפועל חיפה. המאמן הקרין באסיפה קלטת של היריבה, בין היתר מהמשחק נגד מכבי תל אביב, ושם דגש על קרנות. בהמשך התעכב על הטעויות של הקבוצה מההפסד האחרון להפועל חיפה. הקבוצה נדדה בשבוע האחרון למגרש האימונים באצטדיון רמת גן ובהמשך אמורה להתאמן גם במגרשים אחרים בעקבות שזרוע החורף במגרש האימונים בפתח תקוה. שחקן בקבוצה אמר: "זה לא מצב אידיאלי, אבל לא אמור להשפיע". רוביל סרסור עבר בדיקת MRI בבית החולים בלינסון והתשובות יתקבלו ביום ראשון. "אני מקווה שלא גמרתי את העונה. אני עקשן, אין סיכוי שאפרוש מכדורגל", אמר החלוץ בנחישות

יעמוד למבחן

הפועל אשקלון: רביד גזל

גזל עבר בכדורגל הישראלי כמעט הכל והוא יודע מה זה להיות בקבוצה קטנה בהידרדרות. מכבי פתח תקוה צפויה ללחוץ ולנסות לנצח את יתרון המהירות שלה והיכולת של גזל לשלוט במשחק באמצע ולהוציא את הקבוצה מהלחץ צפוי להיות מכריע. בהתחשב בכך שגזל עדיין מאמין ביכולתיו לחזור ולשחק בקבוצות הגדולות הוא צריך להוכיח זאת מחר תחת הלחץ הגדול.

מכבי פתח תקוה: נבוישה מרינקוביץ'

הקשר הסרבי הוכיח מול הפועל חיפה שהוא מסוגל להיות אפקטיבי גם כשהוא עולה מהספסל. גם אם מרינקוביץ' לא יפתח (המאמן מתלבט בינו לבין מיכאל זנדברג), ההשפעה שלו על הקבוצה היא גדולה בכל פעם שהוא נמצא על המגרש. המבחן הגדול של מרינקוביץ' העונה יהיה לדעת להתמודד על המקום בהרכב עם שחקנים כמו מיכאל זנדברג ודני פרדה ולקבל כמעט בהכנעה את העובדה שבעונה הנוכחית, שבה ההתקפה של מכבי פתח תקוה היא אולי המסוכנת ביותר שהייתה לה בשנים האחרונות, אפשר לשבת על הספסל גם כשאתה נמצא בכושר טוב. זאת הגדולה של פרדי דוד, שמעידה גם על איכות החלק הקדמי של הקבוצה העונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דארקו לובריץ', יניב אלול, מאג'ד יונס, רביד גזל, אמייה טגה, ערן לוי ,שניר גואטה , חנן פדידה, אריק גאו.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון, יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ'), טל בן חיים, עומר גולן, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully