וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה: איך חוזרים לנצח?

הדס גרינברג

12.11.2010 / 11:49

השתיים רוצות להתאושש (ש', 19:00), כששחקניו של בן שמעון ינסו לנצח אחרי שלושה משחקים. ניר נחום עדיין לא כשיר בנתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

שני המפגשים הראשונים בהיסטוריה בין שתי הקבוצות התקיימו בעונת 2007/8 והסתיימו ב-0:0 למורת רוחם של רן בן שמעון וראובן עטר, שעמדו גם אז על הקווים. בן שמעון ישמח להיזכר במחזור האחרון של אותה עונה, אז הוא יצא לקופסא, ניצח 1:2 והשיג באופן רשמי את הכרטיס ההיסטורי של הקבוצה לגביע אופ"א. בסך הכל מתוך ששת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל התקיימו שני מפגשים בלבד בקרית שמונה והקבוצה המקומית לא זכתה לנצח את הנתנייתים בבית כשבאמתחתה תיקו והפסד, לעומת נתניה שניצחה פעם אחת עם שלושער במפגש הראשון בין השתיים בעונת 2008/9.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה

בקרית שמונה מקווים כי לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון הם ישובו למסלול הניצחונות. בקבוצה מעודדים מהיכולת אך מאוכזבים מהעובדה שאיבדו יתרון בשני משחקים משלושת המפגשים האחרונים. הקשר וויליאם נג'ובו שסובל ממתיחה זכר למשחק גביע הטוטו השבוע מול הפועל עכו ייעדר כאשר אופיר חמו או ברק בדש צפויים למלא את מקומו בקישור. סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ' ואלרואי כהן שקיבלו מנוחה ממשחק גביע הטוטו ישובו להרכב מול נתניה. בן שמעון הפתיע כשהחליט לנפות מהסגל את החלוץ זוראן בלדובלייב, שכבש צמד בגביע הטוטו באמצע השבוע. שלומי אביסדריס וקיילב אקוונוגו חוזרים לסגל. המאמן לא תירגל הרכב לקראת המשחק. מספר פעמים במהלך האסיפה הדגיש רן בן שמעון בפני שחקניו: "אנחנו צריכים לחזור לנצח. נתניה מהירים ומסוכנים בהתקפה ולכן גם כבשו הרבה שערים".

מכבי נתניה

בנתניה מקווים שהמעידה בהפסד להפועל עכו בתחילת השבוע הייתה חד פעמית ושכבר בשבת ישובו להציג את הכדורגל החיובי שהראו מתחילת העונה. עטר, שלא תירגל השבוע הרכב, הקרין לשחקניו קטעי וידאו של קרית שמונה מהתיקו מול בני יהודה והזהיר אותם מפני החלק ההתקפי של היריבה עם דגש על אלרואי כהן, שאליו מרבים להעביר כדורים באגף השמאלי, וציין גם את המהירות והתנועה הרבה שעושה השחקן. "מדובר בקבוצה טובה עם התקפה טובה", אמר עטר לשחקניו. כמו בתחילת השבוע מגיע עטר לקרית שמונה עם סגל חסר כאשר עומר פרץ, עומרי בן הרוש ואופיר עמרם פצועים כשאליהם מצטרף ניר נחום שעדיין לא כשיר עקב מתיחה אך הוא יכלל בסגל הקבוצה. "אנחנו חייבים להשתפר ולחזור לעצמנו כי ברור לנו שקרית שמונה קבוצה מצוינת וכדי לנצח אותה נצטרך להיות במיטבינו", אמרו בנתניה.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אופיר חמו

אחרי שני משחקים ללא דקות, ייאלץ אופיר חמו להוכיח לרן בן שמעון שהיכולת הטובה שלו מפתיחת העונה שהביאה איתה גם שער לא הייתה מקרית וכי יש לו מקום בהרכב הפותח לצד השחקנים המובילים שלו ולא רק בזמן שחבריו לקישור פצועים.

מכבי נתניה: מריאנו קפוראלה

מריאנו קפוראלה, שסובל מרגישות בברך, יאלץ לעשות מאמץ נוסף כשיפתח במשחק השלישי שלו תוך שבוע ויעמוד למבחן כשיהיה מעניין לראות כיצד יתמודד עם העומס, הפציעה וכמובן חוליית ההתקפה המהירה והכשרונית של קרית שמונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (ברק בדש), אלרואי כהן, ויאם עמאשה.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, אוראל דגני, קובי דג'אני, מאור אסור (ניר נחום), חן עזרא, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully