וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל ב"ש: חרמון ייעדר כחודש

הבלם הוותיק ייעדר מההרכב של שירזי, שמנסה למצוא פתרונות. אצל קלינגר: אסולין מורחק, ואשקונסלוס יפתח כחלוץ בודד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

שתי הקבוצות הללו לא מוכנות להיפרד לרגע ובארבע השנים האחרונות הן התמודדו זו מול זו בשתי הליגות הבכירות. הניצחון האחרון של באר שבע בקרית אליעזר הושג לפני ארבע שנים, בעונת 2006/7. בשנתיים האחרונות שתי מפגשים בין הקבוצות בקרית אליעזר הסתיימו בתיקו, בשלישי חיפה ניצחה. בבאר שבע יכולים גם לנשום לרווחה בעקבות העובדה שערן לוי כבר לא לובש את המדים האדומים. גם בעונה שעברה וגם לפני שנתיים הוא כבש צמד מול באר שבע. בשתי המשחקים הללו, אגב, אוהד קדוסי הבקיע לאדומים. אבל היום גם הוא במקום אחר.

נראה כי באר שבע היא קבוצה הרבה יותר ביתית מאשר חיפה. האדומים מהכרמל ניצחו בשני משחקי בית העונה מתוך חמישה, אך בשלושה מהם היא לא ספגה. באר שבע ספגה לא פחות מ-11 שערים בפועל בארבעת משחקי החוץ שלה, אבל ביטול ה-3:3 נגד אשדוד והניצחון הטכני שלה עליה, סידר לה מאזן שערים טוב יותר מחץ לווסרמיל.

מפתחות והכנות:

הפועל חיפה

חיפה קיבלה היום בשורה לא כל כך מעודדת מכיוונו של הבלם גולן חרמון, שסובל משני קרעים בשריר התאומים וככל הנראה ייעדר כחודש מהמגרשים. לפיכך אושרי רואש יירד מחר לעמדת הבלם ורן אבוקרט יפתח במקומו בחוליית הקישור. בתוך כל גם קיימת אפשרות שעודד אלקיים ישחק לצידו של סביטי ליפנייה במרכז ההגנה, כשבמקרה כזה רואש אבוקרט יתופקדו בקישור, כשהאחרון יעלה במקומו של סשה סטויאנוביץ שלא התאמן היום וגם כן לא יהיה בסגל למשחק מחר. גם אמיר אבו ניל שערך היום אימון חלקי בלבד בספק מחר למשחק. בניגוד אליו, עידן ויצמן ערך היום אימון מלא ויכלל בסגל של שירזי למשחק מחר.

הפועל באר שבע

הקשר ריקרדו פרננדש לא ייכלל בסגל למשחק, אבל לניר קלינגר, יש מספיק פתרונות על הספסל. ליאור ז'אן כשיר למשחק ונראה כי הוא זה שיפתח לצד וויליאם סוארס בקישור האחורי. קלינגר מתלבט בין ז'אן לראיין אדלי, אבל לא נראה שהאחרון יפתח. ליאור אסולין ייעדר מהמשחק בעקבות ספיגת כרטיסים צהובים ולכן ברנרדו ואשקונסלוס יפתח כחלוץ בודד. המאמן אמר לשחקנים באימון: "אתם צריכים לבוא עם ריכוז מלא למשחק הזה, זה משחק חוץ קשה שיכול לדחוף אותנו קדימה. תביאו הרבה רצון ומוטיבציה".

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: חנן ממן

כבר מתחילת העונה נראה ששירזי סימן את ממן כשחקן שיעשה התקדמות. בשבוע שעבר הוכיח השחקן שיש על מי לסמוך כשהעניק לקבוצה שלוש נקודות חשובות מול מכבי פתח תקוה עם שער ניצחון גדול. מחר, עם היעדרותו הצפויה של סטויאנוביץ', ממן שוב יצטרך להיות הפקטור הנוסף בהתקפה לצידו של עדן בסט. משחק טוב של הצעיר יכולות להשאיר את הנקודות בקרית אליעזר.

הפועל באר שבע: ליאור ז'אן

הופעת הבכורה של קשר מכבי תל אביב לשעבר הייתה מבטיחה. הוא השווה מול מכבי חיפה וקלינגר היה בעננים. אבל מאז, ז'אן לא שומר על עקביות בגלל פציעות. מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שבהם פתח, הוא הוחלף בשלושה בשלבים מוקדמים יחסית של המחצית השניה. בבאר שבע יודעים שכשז'אן יחזור לכושר וישחק לצד פרננדש, למאמן יהיו יותר אופציות בהגנה (סוארס) והמשחק ההגנתי החיוור שמופיע מדי פעם, יקבל פתאום צבע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סיביט ליפנייה, אושרי רואש (עודד אלקיים), איל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל, חנן ממן, ניקולה גרוביישיץ', עדן בן בסט.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, ליאור ז'אן, דוד רביבו, מאור מליקסון, סיראז' נאסר; ברנרדו ואשקונסלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully