וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: גוטמן מחפש אלטרנטיבות

12.11.2010 / 13:44

דה סילבה ובאדיר בספק לבית"ר, המאמן תרגל את אביחי ידין ופרנסמן בהגנה. שכטר לא יהיה בסגל, התלטבות בין קנדה ובונדר

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק המעניין ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. על פי האימון עדיין קשה להעריך עם איזה 11 שחקנים יפתח אלי גוטמן במשחקו, כאשר הבעיות הגדולות איתן ייאלץ המאמן להסתדר מגיעות מכיוון צמד בלמיו הקבועים. בעוד דגלאס דה סילבה עדיין מחלים מהקרע במפשעה, וואליד באדיר סובל ממתיחה בשריר האחורי, שגרם לו לעבור אימון קל בלבד. צמד הבלמים נמצאים בספק למשחק, כאשר מחר, לאחר שינסו ליטול חלק באימון המסכם, יתברר הם יעמדו לרשות גוטמן ביום ראשון.

בצוות הרפואי ישנה אופטימיות לגבי מצבם של השניים ואחרי האימון היום הערכו כי הסיכויים של שניים לשחק "לא רעים", בעוד כעת נדמה כאילו סיכוייו של באדיר לפתוח בהרכב גבוהים יותר, ובקבוצה מעריכים שיהיה כשיר. גוטמן תרגל היום מצב בו השניים לא ישחקו, ואביחי ידין תופקד במרכז ההגנה לצידו של ביוואן פרנסמן. מעבר לפציעות של שני הבלמים, גם איתי שכטר יחמיץ את המשחק מול בית"ר ובספק למשחק מול בני סכנין בשבוע הבא. גם גל שיש, שלא התאמן היום, לא יהיה בסגל למשחק ביום ראשון. שיש נבדק היום אחרי שנפצע במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע ונצטווה לנוח מספר ימים.

מעבר לפציעות, גוטמן מתלבט בין עומרי קנדה ודני בונדר הימני ויחליט, ככל הנראה, מחר על זהות המגן שיפתח בצד ימין. בהנחה שדה סילבה או באדיר יעלו בהרכב ואביחי ידין יירד לעמדת הבלם, גוטמן אף ייאלץ להכריע האם להוריד לספסל את סלים טועמה או שי אבוטבול, כאשר כרגע נראה שסיכוייו של האחרון להמשיך בהרכב גבוהים יותר, לאור יכולתו המצוינת בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully