וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "כולם נלחמים, הנאה לצפות בקבוצה"

11.11.2010 / 21:17

הבעלים התמוגג מהניצחון במוסקבה. בלאט: ”לבלו יש את היכולת לעשות מהלכים גדולים”. בלו: ”לא יודע איך פרקינס מצא אותי”

ברני ארדוב

וידאו: ספורט 5


מכבי תל אביב חגגה הערב (חמישי) ניצחון חוץ מתוק במוסקבה עם 76:78 על חימקי, בזכות שלשת קלאץ' של דייויד בלו שנייה וחצי לסיום. הניצחון הדרמטי הציב את הצהובים במקום הראשון בבית א', ונתן להם דחיפה מוראלית חשובה אחרי ששמטו יתרון של 15 נקודות ברבע השלישי ועמדו בפני אכזבה קשה אלמלא הכדור של בלו היה צולל פנימה.

דייויד בלאט המאושר אמר בסיום: "זה ניצחון מאוד מיוחד ומרשים, שהוא תוצאה של עבודה קשה ואמונה ביכולת שלנו גם לשחק מצוין כמו במחצית הראשונה וגם להתגבר על משברים כמו במחצית השנייה. חימקי היתה צריכה ניצחון ונלחמה עליו, וראינו את זה בחצי השני, אבל אנחנו מצאנו את הדרך והכוח לחזור למשחק ולנצח. במחצית הראשונה נתנו הגנה מדהימה, רק ברבע השלישי שכחנו קצת מי אנחנו, אבל העיקר שחזרנו והראינו אופי. הבית שלנו חזק, צמוד וקשה, אבל עכשיו יש לנו יתרון עם שני נצחונות חוץ מאוד חשובים".

על ההצגה של דורון פרקינס אמר בלאט: "זו לא הפעם הראשונה שהוא עושה את כל הדברים החשובים בלי רעש, בלי לדרוש תשומת לב, הוא לא מחפש להיות סופרסטאר. הוא פשוט עושה הכל. אני אוהב שחקנים כאלה ואני אוהב לצאת איתם לקרב. לגבי בלו, זה לא היה משחק טוב שלו, אבל יש לו את היכולת לעשות מהלכים גדולים וזה בדיוק מה שהוא עשה בשבילנו ובשביל הניצחון הנפלא הזה".

דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, הוסיף: "כל הכבוד לחבר'ה שיצאו עם ניצחון. היה משחק יוצא מן הכלל. היה שם אופי, הגיע להם לנצח. כמובן שפרקינס היה יוצא מן הכלל. אבל רואים שבקבוצה משחקים אחד בשביל השני, כולם נלחמים. הנאה לצפות בכך". על השיפור של הקבוצה מאז פתיחת העונה אמר פדרמן: "אני חושב שצריך סבלנות בכדורסל, כשאתה מסתכל על תחילת העונה, אולי היה קשה בהתחלה, אבל לאחר מכן, כשאתה רואה שכולם מתחברים, הכל נראה יותר טוב".

גיבור הניצחון, דייויד בלו, אמר לאחר הסל המשוגע שלו: "זה ניצחון גדול שלנו. הראינו אופי, כולם שיחקו חזק ונלחמו בצורה אדירה. הגיע לנו לנצח, לא נשברנו מהריצה שלהם וכמובן שגם קצת מזל אף פעם לא מזיק. פרקינס השתלט מדהים על הכדור האבוד האחרון ולא יודע איך אבל הוא מצא אותי, ולשמחתי דווקא השלשה הזו נכנסה. זו פעם ראשונה מאז התיכון שאני קולע שלשת ניצחון כזו ממש עם הבאזר, איזה אושר זה".

צ'אק אידסון, שהצטיין עם 16 נקודות, אמר: "פתחנו חזק מאוד את המשחק ושיחקנו מצוין כל המחצית הראשונה. ברבע השלישי לצערי נרגענו אבל מה שחשוב זה שנשארנו ביחד, זה המפתח לניצחון ולכל ההצלחה שלנו. בלו קלע שלשה אדירה אבל כולם תרמו לניצחון הזה עם מהלכים אמיצים. ברבע האחרון פרקינס היה פשוט אחוז דיבוק, בטירוף להשיג כל כדור, וזה בדיוק מה שקרה, הוא היה בכל מקום וראשון לכל כדור".

גיא פניני הוסיף: "השקענו המון, נתנו את הלב ויצאנו עם הניצחון, הוא פשוט הגיע לנו. אנחנו משחקים ביחד וכיף לנו על המגרש, אני חושב שרואים את זה. כל אחד תורם את שלו וגם עוזר לחברים, יש אווירת ביחד. עם כל האושר אחרי שני נצחונות החוץ הרצופים האלה ביורוליג, צריך להירגע ולהישאר עם הרגליים על הקרקע כי הדרך באמת עוד ארוכה וההמשך יהיה קשה עוד יותר".

סקאריולו: "הרגשנו את הניצחון בידיים"

סרג'יו סקאריולו, מאמנה של חימקי, התקשה להסביר מה גרם לקבוצתו לאבד את האחיזה במשחק בדקות האחרונות דווקא אחרי שמחקה פיגור גדול ברבע השלישי. "אני מברך את מכבי. חבל לי על השחקנים שלי, שעשו מאמץ גדול לחזור מפיגור של 15 נקודות נגד קבוצה חזקה כמו מכבי. היו לנו יותר נקודות מדד, יותר ריבאונדים, יותר אסיסים והיינו יכולים להרגיש את הניצחון בידיים, אבל ביצענו שתי טעויות בסיום ושילמנו עליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully