וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נדאג לאבטחה הולמת בריו 2016"

11.11.2010 / 19:09

יו"ר הוועדה המארגנת של משחקי ריו, קרלוס נוזמן, ביקר בארץ והתייחס להכנות האולימפיות של הברזילאים: "המונדיאל עוזר"

קרלוס נוזמן, יו"ר הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בריו 2016, מבקר בימים אלה בארץ, והתארח הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים בבית הוועד האולימפי. נוזמן, שהתחרה בעבר ככדורעפן גם במשחקים האולימפיים וגם במשחקי המכביה, התייחס לקצב ההכנות של העיר הברזילאית, שתארח את המונדיאל ב-2014 ואת המשחקים האולימפיים שנתיים לאחר מכן.

"המונדיאל עוזר לנו בהרבה מישורים", אמר נוזמן והוסיף: "הוועדה המארגנת של המונדיאל עושה עבודה מצויינת, ויש שיתוף פעולה בנושא המתקנים, התחבורה, שדות התעופה והמלונות. זה משתלב יחד, ואחרי המונדיאל יעמדו לרשותנו אמצעים בדיוק כמו שקרה בעבר בארצות הברית, גרמניה ומכסיקו. זה מעורר אנרגיה לשני הצדדים וזו מתנה גדולה בשבילנו לארח שני מפעלים כאלה".

נוזמן התבקש להתייחס גם לרמת הפשע הגבוהה, שלפי ההערכות הייתה אמורה להוות מכשול למארגני המשחקים האולימפיים ואמר: "יש בעיות של פשע בכל העולם, למזלנו אין אצלנו טרור. מאז שפתחנו בקמפיין של אירוח המשחקים יסדנו פרוייקט חדש של כוחות משטרה בפאבלות (שכונות העוני בריו) וזה עובד טוב. אנשים שמגיעים כיום לריו מבקרים בפאבלות ואין שום בעיות, ובנוסף גם בונים שם בתים חדשים. אנחנו מקווים שעד ל-2016 נשלים לגמרי את העבודה. כשאירחנו את המשחקים הפאן-אמריקאים דאגנו לאבטחה הולמת ונמנענו מכל תקרית, אפילו הקטנה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully