וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת: "אנחנו באים כדי לנצח את מכבי תל אביב"

הדס גרינברג

12.11.2010 / 10:25

בהפועל עכו לא חוששים מהיריבה וקשר הקבוצה רעב לעוד ניצחון מפתיע. בן בנימין וראדי ישובו להרכב, ברקאי עשוי להשתלב

בהפועל עכו החלו היום בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת. בקבוצה לא חוששים מהמפגש מול התל אביבית כאשר אלי כהן אמר אתמול: "אוי ואי אם היינו חוששים, אנחנו באים להשיג תוצאה טובה שזה או ניצחון או תיקו". כהן מקווה להמשיך לראות את קבוצתו מציגה כדורגל טוב וצוברת נקודות כפי שעשתה בחודשיים האחרונים ובפרט בהצגות שנתנה עם שלוש שלישיות כשניצחה 1:3 את מכבי נתניה, 0:3 את קרית שמונה, ו-1:3 את בני יהודה, כשלכל אלו אף הוסיפה אתמול שלישייה נוספת מול קריית שמונה.

חלוץ הקבוצה, מוחמד כליבאת, שמציג לאחרונה יכולת טובה וכבש בשני משחקי הליגה האחרונים כאשר עלה מהספסל, התייחס למשחק החשוב מול הצהובים ואמר: "זה משחק ליגה מול הקבוצה עם הסגל הטוב בארץ אבל אני מאמין שאלי כהן יכין אותנו הכי טוב למשחק הזה. לי יש הרגשה טובה לקראת המשחק. אנחנו נבוא כדי לעמוד טוב על המגרש, לשחק, לכבוש ולנצח את מכבי תל אביב".

על העובדה שלאור ההצלחה מתייחסים להפועל עכו בכבוד רב יותר הוסיף: "היום יותר סופרים אותנו בעקבות התוצאות. כעת לפני משחקים נגד הפועל עכו קבוצות אומרות לעצמן שיש להן עסק לא קל עם הקבוצה שלנו".

קפטן הפועל עכו, הבלם גבע ברקאי, שנעדר בתחילת השבוע מהניצחון על נתניה עקב פציעה בקרסול, שב לאימונים מלאים ואף שיחק אתמול 90 דקות בגביע הטוטו מה שמבשר את חזרתו, כאשר עדיין לא ידוע אם ישוב להרכב כבלם שלישי כפי ששיחקה עד כה הקבוצה במספר משחקים.

בן בנימין ומהראן ראדי שקיבלו מנוחה במשחק גביע הטוטו אתמול ישובו להרכב. בקבוצה שמחים שאובודו אוקוצ'ה, שפתח אתמול בהרכב ושיחק 90 דקות, גם כבש שער כאשר ייתכן שהוא ישוב לרוטציה כבר מול מכבי תל אביב לאחר שמאז ששב מפציעה הוא עדיין לא שותף בליגה. רועי דיין וג'קו ערפאת צפויים להמשיך לאייש את חוד ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully