וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קוקיה ייעדר ארבעה עד שישה חודשים

11.11.2010 / 14:39

בדיקה שעבר קפטן הפועל ירושלים אישרה כי הוא סובל מקרע בגיד הכתף וחייב לעבור ניתוח. האם סרט הקפטן יוחזר לנעימי?

החששות של הפועל ירושלים מפני היעדרות ממושכת של אורי קוקיה התממשו היום (חמישי) כאשר התברר כי הפורוורד יעבור ניתוח בכתפו ויזדקק לתקופת החלמה שבין ארבעה לשישה חודשים. כזכור, טען קוקיה כי הפציעה בכתפו הוחמרה בשני המשחקים האחרונים ובבדיקה נוספת שנערכה לו היום התברר כי הקפטן סובל מקרע בגיד הכתף.

למרות הפציעה, ביקש קוקיה להמשיך להתאמן חלקית ואף ביקש ליטול חלק במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול עירוני אשקלון ביום ראשון ובמסגרת היורוקאפ ביום שלישי נגד סקונטו ריגה. "זו אכזבה גדולה לקבל כאלו חדשות", אמר קוקיה.

"עצוב לי להיפרד לתקופה לא קצרה מהשחקנים, הצוות והאוהדים המיוחדים שלנו", הוסיף הפורוורד. אני מתנחם בכך שיש מאחורי מערכת תומכת שגורמת לי להרגיש בבית עם אנשים יקרים לי שדואגים לי כל העת. אהיה האוהד מספר אחת של הקבוצה בזמן הזה ואני מקווה לחזור ככל האפשר למגרשים".

קברניטי הפועל ירושלים קיימו בימים האחרונים שיחות פנימיות שבהן דנו, בין השאר, בזהותו של הקפטן המחליף. לא ברור עדיין מי ימלא את תפקידו של קוקיה, אולם לאחר שיובל נעימי עשה צעד לקראת הקבוצה והוציא התנצלות פומבית, ניתן רק להמתין ולראות אם ראשי הפועל ירושלים - שבהחלטה מביכה ותמוהה החליטו להוציא מביתו של נעימי מכשירי חשמל - יתנהגו אף הם בצורה בוגרת וישיבו לנעימי את סרט הקפטן. אגב, אתמול פורסם בוואלה! ספורט סקר ולפיו רוב המצביעים מזדהים עם החזרת הסרט לנעימי. אגב, הפועל ירושלים הודיעה שעמית תמיר החל להתאמן עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully