וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהן ואנטבי תורגלו בהרכב הפועל פ"ת

11.11.2010 / 13:20

ישראל זגורי וגיא דיין בספק לסכנין בגלל פציעות, אלקלעי תורגל בקישור. במועדון מצפים ש"ויצמן-יער" תחקור את פרשת תבריזי

קשר הפועל פתח תקוה, ישראל זגורי, ערך היום (חמישי) אימון חלקי בעקבות רגישות בשריר הירך האחורי. בפתח תקוה מקווים שיוכל להתאמן מחר ולפתוח בהרכב, אבל המאמן יובל נעים תרגל היום בהרכב את הקשר רפי דהן, שחוזר מהרחקה של שלושה משחקים בעקבות פרשת איתן תבריזי.

גיא דיין, הקשר שפתח בטדי, ערך היום אימון ריצה ורק מחר באימון המסכם יתברר האם יוכל לפתוח בהרכב. בינתיים, המגן השמאלי ניסן אלקלעי תורגל בצד שמאל של הקישור ויגאל אנטבי, שנכנס כמחליף בטדי, תורגל כמגן במקומו. שאר ההרכב, כאמור, ללא שינוי. נעים עצר שוב את האימון לא מעט פעמים והעיר לשחקנים, בעיקר בנושא הטקטי.

במועדון מחכים להחלטת ההתאחדות לכדורגל בנוגע לתצהירים שהגישו דהן ועידו אקסברד נגד תבריזי ומצפים ש"ויצמן-יער" תחקור את הנושא מטעמה. גורם במועדון אמר הבוקר: "בית הדין קיבל החלטה מהירה בנוגע להרחקת דהן ואנחנו מצפים שגם ההחלטה בעניינו של תבריזי תתקבל בקרוב". קשר בית"ר שמשון תל אביב, סער פרץ (19), הגיע לאימון הקבוצה והחל להיבחן.

הפועל פתח תקוה ואיגוד האוהדים הכריזו אמש על שיתוף פעולה, במסגרתו יוענקו הנחות למשחקי הבית של הקבוצה עבור 250 אוהדים שיצטרפו לאיגוד. היום שוחח המנכ"ל אפי צפריר עם הנהלת סכנין והודיע כי אוהדים שירכשו כרטיסים במכירה מוקדמת ישלמו 30 שקל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully