וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר לא ישחק נגד בית"ר ירושלים

11.11.2010 / 14:00

חלוץ הפועל תל אביב עדיין פצוע. האדומים עשויים לספוג הפסד טכני בדרבי אחרי שרמי דואני שיחק ללא טופס רפואי מאושר

האם הפועל תל אביב תספוג הפסד טכני בדרבי התל אביבי שנערך אתמול (רביעי)? אחרי ה-3:3 נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו, מתברר שרמי דואני, בלם הקבוצה, שותף למרות ששיחק ללא טופס רפואי מאושר על ידי ההתאחדות. בעקבות מקרי העבר, מאוד יכול להיות שהאדומים יספגו הפסד טכני, שלא ישפיע עליהם בגביע הטוטו לאחר שכך או כך הם לא העפילו לרבע הגמר.

בהפועל תל אביב טענו כי מדובר בטעות טכנית והבהירו שדואני עבר את הבדיקה הרפואית כבר לפני כחודש, אך הטופס לא הגיע להתאחדות. תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, הודיע כי האדומים יעמדו לדין ויצטרכו לתת הסברים לאן נעלם הטופס.

רמי דואני מסר תגובה דרך פרקליטו עו"ד צ'רלי בוזגלו. "אין לי צד בעניין", אמר השחקן, "אני בסך הכל ממלא הוראות ומנסה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אני מצטער על ההתפתחות בנושא ואני מקווה שהנהלת הקבוצה תסדיר את הדברים בהתאחדות".

גם הפועל אשקלון תועמד לדין אחרי ששיתפה שלא כדין את ערן לוי במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע (0:3). על פי הספירה של ההתאחדות, לוי לא היה אמור לשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. אשקלון לא העפילה לרבע הגמר, כך שהפסד במשחק הזה לא אמור לשנות לה הרבה. הדיון בעניין יתקיים ביום רביעי הבא בשעה 17:00.

פרנסמן: "הצעירים צריכים להיות גאים בעצמם"

חרף ההפסד הטכני התלוי באויר, בהפועל תל אביב היו מרוצים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים המחליפים והצעירים של המועדון כנגד הרכב חזק הרבה יותר של מכבי. "אני רוצה לנצח כל משחק, בין אם זה נגד מכבי או נגד קבוצה אחרת", אמר ביוואן פרנסמן בסיום. "אבל אני חושב שיש תמיד אווירה מצוינת בדרבי גם אם זה בגביע הטוטו. ביום ראשון מול בית"ר ירושלים בליגה זה יהיה סיפור אחר לגמרי", המשיך הבלם. "ראינו צעירים שיש להם עתיד מזהיר לפניהם ואני לא בטוח שאפילו הם ידעו שיש להם את זה, אבל זה התפרץ במשחק החוצה והם צריכים להיות מאוד גאים בעצמם".

על היכולת המשתפרת שלו לאחר פתיחת עונה אומללה מבחינתו אמר הבלם: "בסך הכל אני מרגיש טוב מאוד בזמן האחרון, אני מנסה להיכנס למומנטום ולחזור לעצמי. אם אני אשחק בירושלים? זה תלוי אך ורק במאמן לגמרי. אפילו הופתעתי מהזימון לנבחרת דרום אפריקה למשחק מול ארצות הברית. הייתי מחוץ לסגל למונדיאל ואחר כך הייתי בסגל למשחק מול גאנה ולא שיחקתי. אני מופתע ושמח לקבל את הזימון ותמיד מאושר ללבוש את מדי הנבחרת".

לסיום התייחס פרנסמן למשחק מול בית"ר ביום ראשון: "כמו שאמרתי זה יהיה משחק אחר לגמרי. זה ליגה ואנחנו צריכים לקחת שלוש נקודות. לי אישית לא אכפת מה המצב של בית"ר. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולנסות לעשות את המיטב על הדשא".

בתוך כך, הפועל תל אביב חזרה הבוקר להתאמן ונראה כי הצוות המקצועי קיבל בשורות לא מעודדות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב. החלוץ איתי שכטר, שניסה לערוך אימון מלא, נטש באמצע בגלל כאבים והוא לא ישחק ביום שני. נכון להיום נראה שטוטו תמוז ובן ש?הר ימשיכו לפתוח בחוד. אגב, ש?הר שינה את שמו רשמית היום במשרד הפנים מסהר לש?הר.

נראה כי דגלאס דה סילבה ואביחי ידין יהיו כשירים למשחק נגד בית"ר, ואם אכן יפתחו, דה סילבה יחזור על חשבונו של פרנסמן להרכב, ואילו ידין אמור לשוב לקישור האחורי, ואלי גוטמן יצטרך להחליט מי מבין שי אבוטבול או סלים טועמה יירד לספסל. גוטמן נוטה לתת לאבוטבול, שמציג יכולת מצוינת בשבועות האחרונים, להמשיך בהרכב. גל שיש, שלא התאמן בשל כאבים בצלעות, יחזור להתאמן ביום שישי ויהיה כשיר לבית"ר.

עדכון ראשון: 10:43
עדכון אחרון: 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully