וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר אנדריי פיליאבסקי צפוי להיבחן במכבי חיפה

11.11.2010 / 12:14

במועדון מתכוננים לחלון ההעברות וייבחנו את האוקראיני בן ה-22 ששיחק בניבה ויניציה. אפשרות: ורד ישחק עם מגן כתף וינותח בקיץ

מכבי חיפה ממשיכה לעבוד לקראת חלון ההעברות בינואר. אחרי שהנחיתה למבחנים את הקשר הגנאי סיידו יאיא, שהותיר עד כה רושם חיובי על אלישע לוי, עשוי להגיע בימים הקרובים קשר נוסף למבחנים בקבוצה. מדובר בקשר האחורי בן ה-22 מאוקראינה, אנדריי פיליאבסקי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ניבה ויניציה בארצו. ביממה הקרובה אמורה חיפה לתאם סופית עם סוכנו של השחקן את מועד הגעתו.

קשר מכבי חיפה, עידן ורד, ייצא ביום שני לאנגליה כדי להיפגש עם רופא מומחה. ההחלטה הזאת התקבלה אמש לאחר שהקשר התייעץ עם הצוות הרפואי של המועדון, שייתכן שאחד מנציגיו ילווה אותו לנסיעה. אחת האפשרויות שעלתה היא שאם ורד אכן יזדקק לניתוח, הוא ישחק עם מגן כתף עד תום העונה ורק אז ינותח. הפגישה עם הרופא הישראלי באנגליה תכריע את הסוגיה. עוד בענייני פציעות, כפי שפורסם אמש, אייל גולסה צפוי להיעדר שבועיים נוספים מהמגרשים ובכך להחמיץ את שני משחקי הליגה הקרובים, מול הפועל רמת גן והפועל חיפה.

אלישע לוי יצפה במשחקה של נבחרת ישראל בשבוע הבא, שתשחק מול נבחרת איסלנד. אם הבלם רגנר סיגורסון ירשים, השיחות עם סוכנו יחלו מיד. מה שעשוי לעכב את העסקה בסופו של דבר הוא הנושא הכלכלי. בלי קשר, אתמול הוצע לקבוצה שוב הבלם הקולומביאני וילמאן קונדה, שהיה אמור להגיע למבחנים לפני שבועיים, אך בחיפה הודיעו כי ירד מהפרק בשל פציעה.

ייתכן ולוי יבחן את קונדה לאחר שיצפה בסיגורסון ואז יחליט במי הוא מעוניין. הקשר סיידו יאיא שנבחן אתמול הרשים מאוד את לוי וייתכן שיוחתם לטווח ארוך. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי הגנאי ששיחק בעבר באא"ק אתונה הוא שחקן דינמי שמסוגל לעשות הגנה והתקפה כאחד. "הגול הגיע כתוצאה ממסירה מצוינת שלו, הוא לא הפסיק לרוץ", אמרו בקבוצה. לא ברור כיצד יגיב החלוץ תומר חמד אם יצורף חלוץ נוסף. בינתיים החלוץ עדיין לא ממהר לעזוב, אבל ההחלטה הסופית שלו תתקבל סמוך למועד ההעברות בחודש ינואר.

בלי קשר, מספר שחקנים אמורים להגיע למבחנים עד ינואר, אבל גורם במועדון הבהיר אמש: "השחקנים הצעירים ייבחנו לטווח ארוך. נחתים רק שחקנים עם רקורד מוכח". החלוץ הניגרי הצעיר אוג'ה אנתוני הוצע לקבוצה והוא אחד המועמדים להיבחן.

לא ברור אם אדריאן סילבה ימשיך

בחיפה היו מרוצים מההופעה של המגן טאלב טואטחה והקשר ערן רוזנבאום בדרבי החיפאי (0:1 למכבי משער עצמי של שרון לוי), שהותירו רושם חיובי על לוי. אדריאן סילבה הפגין יכולת טובה, אך לא ברור האם יישאר בינואר מאחר ולוי ממשיך לחפש קשר בתפקיד דומה. מוחמד גדיר נראה אתמול כמי שחזר לכושר משחק והתאושש מהפציעה כשהוא יחזור להתחרות על חולצת ההרכב, כנראה עם החלוץ שלומי אזולאי.

אלישע לוי התייחס לבלם אריק בנאדו שהציג יכולת טובה: "אריק היה אתמול על המגרש. כבר אמרתי שמתי שנצטרך אותו הוא ישחק ואני שמח שזה קרה. כל משחק נותן לי חומר למחשבה, אריק נמצא פה בשביל זה כי לא הבאנו אותו בתור קישוט. שחקני הגנה לא מחליפים כל שבוע ולא משנים את הרכב ההגנה, אבל טוב לראות שאם נצטרך, אז הוא בכושר טוב. בחנתי את משחק ההגנה שלנו מול קבוצות טובות מאוד, אבל לא היו לנו שום בעיות. אם נצטרך יש לנו מחליפים".

על ההפסד להפועל תל אביב אמר ביום שני אמר: "האכזבה הייתה גדולה מפני שהיינו צריכים לנצח. היינו הרבה יותר טובים מהפועל תל אביב, אבל לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת במשחק ספציפי. אנחנו מרוצים מהדרך שבה שיחקנו ביום שני ואני מקווה שניקח את היכולת הזאת למשחקים הבאים". לקראת המשחק מול הפועל רמת גן אמר המאמן: "בליגה הזאת אין משחקים קלים. אני מקווה שנשחק כמו ששיחקנו מול הפועל ולשם שינוי משם נביא את הנקודות".

עדכון ראשון: 09:11, 11.11.10
עדכון אחרון: 12:14, 11.11.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully