וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מלמיליאן נשאר, אין שחרורים עד ינואר

11.11.2010 / 19:25

המאמן והיו"ר קורנפיין הגיעו לפשרה. מקורב למלמיליאן: "רק שהצרעות לא יחשבו איך הם מעיפים את אורי עד ינואר"

אורי מלמיליאן ימשיך כמאמן בית"ר ירושלים וסגל השחקנים לא יעבור שינוי עד פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר. אלה המסקנות שהתקבלו בתום פגישה בין המאמן ליו"ר איציק קורנפיין. בכך למעשה מסתיים שבוע סוער שעבר על הקבוצה מהבירה. על פי הודעה רשמית שהוציא המועדון, מלמיליאן הציע להתפטר, אך נדחה על ידי ההנהלה. בהודעה נטען עוד כי שחקנים בכירים ישוחררו רק בינואר.

כזכור, במהלך השבוע דיברו במועדון על שחרור מאסיבי של שחקנים בכירים ביניהם עידן טל ודריו פרננדז. מלמיליאן סירב למהלך כזה באופן מיידי וכאמור אף שקל את עתידו. המאמן הסביר לקורנפיין שמבחינתו הוא היה שמח לשחרור גדול יותר של שחקנים בעייתיים, במידה שניתן היה למלא את המשבצות הללו, או בקיצור, דרש תקציב ראוי לחיזוק בינואר. בסופו של דבר סוכם כי רק בינואר יבוצע שינוי כאשר בינתיים יזומנו שחקנים בכירים לשיחות בירור אישיות.

בינתיים, מלמיליאן ממשיך לשמור על שתיקה, אך דווקא מקורביו הביעו תמיהה מההחלטה ולא כל כך הבינו איך הסכים לפשרה כזאת. אחד מהם סיפר: "אני לא יודע מה עובר עליו. זאת פעם שלישית שהוא מגיע להתפטר ובסוף יוצאת איזשהי קומבינה שמבלי להיות שם לא נראה לי שהוא מאמין בה בכלל. מה עשו כאן? ישאירו את כל הצרעות אחרי שהם יודעים כבר את כל מה שחושבים עליהם? זה יעשה טוב? חסר רק שהם יחשבו איך הם מעיפים את אורי עד ינואר, זה כבר יותר הגיוני. ההחלטה הזאת לא טובה ולא נכונה ובית"ר ואורי עוד יצטערו עליה. לאורי קשה להגיד לא לקורנפיין ובגלל זה הגיע למצב הזה שלא יודעים מה לעשות".

דווקא שחקני הקבוצה קיבלו את הבשורה די בשמחה. אחד השחקנים סיפר: "המתח היה לא נורמלי. 13-14 שחקנים פה חשבו שהם מועדים לקבל שחרור. היום כשאורי אמר באימון שהוא לא מרוצה ושנתחיל לרוץ במקום להתאמן זאת הייתה תוצאה של עייפות מהמתח של כל השבוע הזה. בהתחלה שחקנים היו מאוד מאוד מתוחים ואחרי זה כבר היו כאלה שנשברו ואמרו 'העיקר הבריאות'. לא רוצים אותי, נמצא מקום אחר". בסך הכל, כולם שמחים ששחקנים לא עפים הביתה. אני בטוח שגם כאלה שיכולים היו לקבל הרכב בזכות הניפויים לא רצו שזה מה שיקרה כי זאת הרגשה רעה בכלל לחשוב על זה שמעיפים שחקנים".

ככל הידוע, לקורנפיין ולבית"ר יושבת בראש כבר שנתיים תכנית לעשות שינוי זמני ולשחק עם כמה שיותר צעירים ושחקני בית מוכשרים, בעיקר אלה מדור האליפויות והדאבל של מחלקת הנוער. דור זה כולל את קובי מויאל, שי חדד, חן עזריאל, שמואל קוזוקין, אבי ריקן ועוד.

מקורב למלמיליאן הסביר זאת, ואמר: "לאיציק אין בעיה ללכת למהלך כזה והוא כנראה צודק, כי לכל מי שמסתכל מהצד חושב שבית"ר חייבת לעשות את השינוי הזה. אבל מה לעשות שאורי לא בא עכשיו ויש עליו את האחריות מהקיץ ואת כל הכשלון המקצועי עד עכשיו. אורי בגישה שבמצבה של בית"ר צעירים לבד לא יוכלו להתמודד עם הלחץ, והקבוצה עלולה להתדרדר עוד יותר אם ישחררו שחקנים בכירים. קורנפיין מוכן לקחת את הסיכון כי הוא מרגיש שמה שלא יהיה בסופו של דבר, זה תהליך הבראה עבור המועדון".

עדכון ראשון: 8:56
עדכון אחרון: 19:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully