וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל עכו וקרית שמונה נפרדו ב-3:3

הדס גרינברג

10.11.2010 / 20:52

התיקו הספיק לקרית שמונה כדי להעפיל לרבע הגמר. בן שמעון: "המטרה שלנו הושגה". אלי כהן: "סוג של משחק אימון"

רק לפני שבוע וחצי הנחילה הפועל עכו לעירוני קרית שמונה את הפסדה הראשון העונה כשגברה עליה 0:3. הערב (רביעי) האמינה קרית שמונה כי תוכל לנקום, אך היא איבדה יתרון כפול ונפרדה מעכו ב-3:3 רב אירועים. זה לא מנע ממנה להעפיל לרבע גמר גביע הטוטו מהמקום השני בבית א'. בהתאם לסיכויים, הייתה זו קרית שמונה שעלתה עם הרכב חזק יותר ונהנתה מיכולת טובה של החלוץ זוראן בלדובלייב, שכבש צמד. הקפטן בני בן זקן הבקיע בתווך, אבל עכו הראתה אופי, צימקה עם שערים נאים של ניקולאס פלצ'וק ואובודו אוקוצ'ה, והשיגה שוויון לקראת הסיום מרגלי המחליף עמרי אלמקייס.

אלי כהן, מאמן הפועל עכו, אמר בסיום: "האמת שמבחינתנו התייחסנו למשחק הזה כמשחק אימון. היה סוג של ניסוי כלים עם שחקנים שלא זוכים לדקות משחק בדרך כלל. בחלקים מהמשחק שיחקנו לא רע, התוצאה פחות מעניינת אותי". כהן המשיך ואמר: "למרות שלא עברנו שלב בגביע הטוטו לא זלזנו במפעל, פשוט לא היינו מוכנים למשחקים בפתיחת העונה כי היו לנו שחקנים פצועים". לקראת מכבי תל אביב בשבת אמר המאמן: "אוי ואבוי אם נגיע מפוחדים למכבי. מדובר בקבוצה עם הסגל הכי טוב בארץ והם נראים טוב. אנחנו צריכים להאמין ולהשיג תוצאה טובה".

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון: "במשחקים האחרונים אנחנו מאבדים יתרונות אבל אין קשר בין הליגה לגביע הטוטו. הרבה שחקנים שלא משחקים שיחקו היום. המטרה שלנו הושגה, עברנו שלב. יש לנו סגל טוב וזה היה חשוב למועדון לעבור. סימנו וי. ראינו שיש לנו עומק בסגל". לקראת נתניה במחזור הקרוב שבליגה, אמר מאמן קרית שמונה: "יש חשיבות לחזור לנצח, לאור המשחקים האחרונים".

מהלך המשחק:

דקה 15: גול! בלדובלייב השתלט על כדור ברחבה ובעזרת בעיטה חזקה ומדויקת מצא את הרשת. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 20: גול! חמו מצא את בן זקן, וזה בעט היטב כדור מ-16 מטרים שהכניע את נאטור, 0:2 לקרית שמונה.

דקה 23: גול! עכו לא מרימה ידיים. פלצ'וק בעט כדור אדיר מחוץ לרחבה לקורה ופנימה. עכו מצמקת ל-2:1.

דקה 30: גול! חמו הגביה קרן לרחבה, אביסדריס המשיך בראש ובלדובלייב היה במקום כדי לדחוק פנימה. 1:3 לקרית שמונה.

דקה 51: גול! אוקוצ'ה עבר את לביא ברחבה והפציץ לחיבורים. עכו מצמקת ל-3:2.

דקה 79: גול! חמש דקות לאחר שעלה כמחליף, אלמקייס ניצל ערבוביה ברחבת קרית שמונה וממרחק בעט פנימה. 3:3.

הרכב הפועל עכו: טארק נאטור, רועי לוי (עמראן בריק, 52), גבע ברקאי, אלי ארליך, חנא נאסר, ליעד אלמליח (איברהים עבדול ראזאק, 46), ג'וני טננבאום (עמרי אלמקייס, 74), ניקולאס פלצ'וק (ג'קו ערפאת, 68), מוחמד כליבאת, אושרי גיטא (נאור נחום, 80), אובודו אוקוצ'ה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב (אייל וקראט, 46), אלעד גבאי (ויאם עמאשה, 72), שיר צדק, יניב לביא, תומר ברוקס, בני בן זקן, עדי אלישע (וויליאם נג'ובו, 65), אופיר חמו, שלומי אביסדריס (בן אוזן, 46), זוראן בלדובלייב, ברק בדש (אדריאן רוצ'ט, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully