וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אטלנטה מארחת את בולטימור

10.11.2010 / 17:36

שתי הקבוצות יפתחו את המחזור העשירי בלילה שבין חמישי לשישי (3:20, ESPN). שינוי במיאמי: פנינגטון יפתח

המחזור העשירי ב-NFL ייצא לדרך כבר בלילה שבין חמישי לשישי, כשאטלנטה (2:6) תארח את בולטימור (2:6), במשחק שייצא לדרך ב-3:20 לפנות בוקר יום שישי ויועבר בשידור ישיר ב-ESPN. לשתי הקבוצות מאזן 2:6, כשהן מונהגות על ידי שני קוורטרבקים בשנה השלישית שלהם - מאט ריאן מאטלנטה וג'ו פלאקו מבולטימור. אטלנטה ניצחה בבית בקושי את טמפה ביי 21:27, הרייבנס עברו את מיאמי 10:26. התחזית שלנו היא ניצחון לרייבנס.

עוד בליגה, צ'אד פנינגטון יפתח במיאמי במקום צ'אד הני. כך קבע המאמן טוני ספראנו, לאור חולשתו של האחרון במשחקי הקבוצה. הני פתח עד כה בכל המשחקים מתחילת העונה. מיאמי גם החתימה את מגן הפינה אל האריס, שנופה מגרין ביי. האריס בן ה-35 עבר ניתוח ברגל בשנה שעברה וחוזר רק כעת למגרשים.

פיטסבורג ספגה מכה רצינית לקו ההתקפה שלה, כשאיבדה את התאקל השמאלי מקס סטארקס, הסובל מפציעה בצווארו. סטארקס הוותיק היה חבר בקבוצה שזכתה בסופרבול ב-2005 וב-2008, כשגם התאקל השמאלי ווילי קולון בחוץ עד תום העונה.

ניו אינגלנד איבדה את הבועט סטיבן גוסטקובסקי, שנכנס לרשימת הרזרבות לאחר שנפצע בקליבלנד. שיין גרהאם, שבעט בסינסינטי בעונות האחרונות, יחליפו.

ה-NFL חשפה את מדריך החוקים החדש לפגיעות גופניות בשחקנים. במדריך כתוב, בין היתר: "אם השופטים אינם בטוחים יש להניף דגל, בטיחות השחקן חשובה מכל ולכן יש לשרוק לעבירה". בפילדלפיה כבר מכירים טוב את היישום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully