וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים החליטו שלא להחליט

10.11.2010 / 17:59

מלמיליאן וקורנפיין יערכו פגישה נוספת בחמישי, בה יתבהר סופית עתידו של המאמן. סלע המחלוקת העיקרי: עידן טל

הפגישה הכל כך מדוברת בין מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן ליו"ר איציק קורנפיין הסתיימה הערב (רביעי) ללא החלטות. כזכור, השניים קבעו להיפגש כשהמאמן היה צפוי להודיע על עזיבתו או הישארותו בכפוף לשחרור מספר שחקנים, אך לבסוף הצדדים החליטו שלא להחליט. פגישה נוספת תתקיים מחר.

בימים האחרונים כבר ניתן היה להבין לאן נושבת הרוח, כאשר מלמיליאן ניתק מגע והעדיף להתכנס עם עצמו. מקורביו סיפרו כי הוא אינו מרגיש שהוא מקבל גיבוי אמיתי. לפני הפגישה סיפר אחד ממקורביו: "אני מעריך ש-99% שאורי הולך. איציק צריך לתת לאורי את מה שהוא לא נתן בפגישה האחרונה ביניהם וזהו גב לעשות מה שהוא חושב לנכון. אורי ואיציק לא נמצאים באותו ראש לגבי השינויים שצריך לעשות ואורי לא רוצה לקחת על עצמו משהו שהוא מרגיש שהוא לא יצליח להתמודד איתו. למעשה אורי כמו אורי, לוקח אחריות בשביל בית"ר".

אחד מסלעי המחלוקת לקראת הפגישה היה עידן טל, שכעס מאוד על אנשי התקשורת בעקבות פרסום שמו כאחד המסומנים לעזיבה. טל אמר לשחקנים בקבוצה: "איך הם לא מתביישים לרשום דברים כאלה. אף אחד לא זרק את השם שלי, דיברתי עם אורי והוא נתן לי את הגב הכי גדול". הבעיה של טל הייתה העובדה שלמרות הרצון של אורי הוא הפך למעשה לאחד מסלעי המחלוקת הקשים ביותר, היות וקורנפיין לא היה מוכן להסתפק רק בשחרורו של דריו פרננדז והופעלו עליו לחצים גדולים מאוד לשחרר גם את טל מהקבוצה. קורנפיין החליט מראש כי אם הולכים למהלך של שחרור מוקדם של שחקנים זה חייב להיות כזה עם אמירה שיבצע שינוי בחשיבה ובגישה של שחקני הקבוצה הנוכחית וגם בשנים הבאות. אחרי שמלמיליאן נתן אתמול לטל את סרט הקפטן, זה מסביר לא מעט מהרצונות של אורי והמחלוקות שלו עם קורנפיין לקראת הפגישה.

אגב, שחקני בית"ר יצאו אתמול מעודדים אחרי הניצחון הגדול על אשדוד והתמיכה הגדולה מהיציע, בעיקר בשחקנים הצעירים של הקבוצה. אפילו ליאור ראובן, שהבקיע שער בבעיטה מהאוויר אמר לחבריו בסיום: "בהתחלה איזה קללות קיבלתי - יא אפס, יא זבל, לך הביתה, אבל אחרי הגול והניצחון נתנו כבוד". מי שקיבל מחמאות גדולות מהצוות המקצועי היה שי חדד, אותו מלמיליאן מאוד מעריך ובכל מקרה תכנן לשלבו בהרכב במשחקים הבאים. מלמיליאן גם היה מרוצה משיבוצו של קוזוקין כבלם וגם קיבל המלצות מאנשי בית"ר לשלבו בהרכב כבר במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ביום א'. סטיבן כהן סיכם למעשה את השינוי באווירה, כשאמר: "די, תירגעו, לא יקרה כלום. אנחנו ננצח כמה משחקים וכולם ישכחו את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully