וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי מלמיליאן: "הוא נוטה לעזוב"

9.11.2010 / 23:03

בסביבתו של המאמן סיפרו: "הוא מרגיש שאין לו גיבוי מלא למהלכים שהוא רוצה לבצע". גרגורי: "התוצאה הזו לא נוראה"

מגד גוזני

בית"ר ירושלים התפוצצה הערב (שלישי) על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו עם 0:8 ענק שהוציא מעט את העצבים אצל שחקניו של אורי מלמיליאן, אך שום דבר מזה עדיין לא מעיד לגבי עתיד הקבוצה, ועדיין לא ברור מה יכריז מלמיליאן מחר. משה מישאלוב (9), שי חדד (36, 63), טל משעלי (50, 61), חן עזריאל (51), ליאור ראובן (79) וסטיבן כהן (87) כבשו את השערים לזכות מחזיקת גביע הטוטו, שמעפילה לרבע הגמר.

מלמיליאן: "משחק אחד טוב יעזור לקהל להרים בחזרה את המועדון"

לקראת הפגישה הגורלית בין מלמיליאן ליו"ר איציק קורנפיין מחר שתדון בעתידו בקבוצה, העריכו הערב מקורבים למאמן: "אורי נוטה לעזוב. הוא מרגיש שאין לו גיבוי מלא למהלכים שהוא רוצה לבצע, ואם הוא לא ירגיש שינוי במצב בפגישה שלו עם קורנפיין אין סיכוי שהוא יישאר".

מלמיליאן עצמו סירב להודיע בסיום על הישארותו במועדון ואמר: "מחר הכל יתבהר וכולם ידעו מה קורה. בית"ר ירושלים זו לא עוד קבוצה בכדורגל הישראלי. זה משהו יותר עמוק ואנשים צריכים להבין את זה. עושה טוב שהקהל רוצה שאמשיך. האוהדים יודעים מה נתתי כשחקן ומבינים את המצב. התרגשתי מזה וזה עשה לי טוב על הלב".

על המשחק אמר המאמן: "לא משנה נגד מי משחקים, תמיד חשוב לנצח. אני אוהב לנצח. אשדוד אמנם עלו עם הנוער, אבל חשוב שהקבוצה ניצחה והשחקנים נהנו מהמשחק. יש כאב על המצב, הכאב הוא עמוק. מי שמכיר את בית"ר ושיחק בבית"ר יודע שמשחק אחד טוב יעזור לקהל להרים בחזרה את המועדון. זה חלק מהחיים שלנו בכדורגל".

גרגורי: "גם ללא החתונה, לא הייתי משתף את שחקני הקבוצה הראשונה"

ג'ון גרגורי, מאמן מ.ס. אשדוד שבחר לעלות הערב עם שחקני נוער, טען בסיום כי החתונה של עידן שדה לא הייתה הסיבה להרכב הצעיר. אגב, חשוב להדגיש שעוד קודם למשחק הבטיחה אשדוד את מקומה ברבע הגמר. "בלי קשר לחתונה של עידן, לא הייתי משתף את שחקני הקבוצה הראשונה", אמר האנגלי. "אם הם לא היו בחתונה הם היו יושבים בקהל ומעודדים. הכוונה שלי מלכתחילה הייתה לעלות עם הנוער. לא הייתי מודאג מתוצאת המשחק לפני כן ואני לא מודאג עכשיו".

גרגורי התייחס לתצוגה של קבוצתו על כר הדשא ואמר: "המשחק הזה היה בשביל השחקנים הצעירים שקיבלו הזדמנות לשחק בקבוצה הבוגרת. בליגה הם לא מקבלים צ'אנסים וגביע הטוטו זה המקום לתת להם לצבור ניסיון. אני כמובן לא מרוצה מהדרך בה המשחק התפתח ומהתוצאה הגבוהה, אבל זה לא נורא. עלינו לשלב הבא כבר במחזור הרביעי ורצינו לשתף צעירים. חלק מהם הראו לנו שהם עדיין לא מוכנים לרמות הללו וחלקם ירדו עם דמעות בסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully