וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת'יו סטאפורד סיים את העונה

9.11.2010 / 22:05

הקוורטרבק של דטרויט נפצע שוב בכתפו בהפסד לג'טס. אתר הקאובויס קרס. הסיבה: בקבוצה שכחו לשלם על הדומיין

מת'יו סטאפורד, הקוורטרבק של דטרויט, נפצע שוב בכתפו ביום ראשון מול הג'טס והיום (שלישי) התברר כי הפציעה הזו עלתה לו בעונה. סטאפורד לא ישוב למגרשים ודרו סטנטון צפוי להחליפו. יש לציין כי סטאפורד היה חסר אחריות לחלוטין בהתמודדות הזו, כך שקשה להאשים מישהו מלבדו בפציעה.

מכת זעזועי מוח בפיטסבורג, ששלושה משחקניה ניזוקו בניצחון 21:27 על סינסינטי. הסייפטי וויל אלן והרצים מוולדה מור ואייזיק רדמן, כולם אובחנו כנפגעים בהתמודדות הזו, הסטטוס שלהם להתמודדות עם ניו אינגלנד ביום ראשון לא ברור.

הרשלנות של דאלאס לא מסתכמת במגרש. האתר הרשמי של הקאובויס קרס לאחר שהקבוצה שכחה לחדש את התשלום על הדומיין. כך, מצאו עצמם מאות אלפי אוהדים של הקבוצה גולשים באתרים אחרים על מנת להתעדכן בפיטורים ובציטוטים של המאמן החדש ג'ייסון גארט. בתוך כך, התברר כי הקיצוני הגנתי מרקוס ספירס ייעדר לפחות חודש בשל פציעה ברגל.

ניק קולינס מגרין ביי נקנס ב-50 אלף דולר על פגיעה בתופס של הקאובויס רוי וויליאמס, אולם לפילדלפיה, או יותר נכון למגנים שלה קווינטין מייקל וקורט קולמן, יש סיבות לחייך, לאחר שהליגה החליטה לפטור אותם מעונש על הפגיעה באוסטין קולי מאינדיאנפוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully