וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי נתניה: משחקים בשביל הכסף

מכבי נתניה זקוקה לתיקו בסכנין (ד', 18:00) כדי להעפיל לרבע גמר גביע הטוטו. המארחת חייבת לנצח ותעלה בהרכב חזק

בני סכנין ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מחר מול מכבי נתניה. למרות המצב הגרוע בטבלה המשחק בגביע הטוטו חשוב מאוד למועדון מכיוון שהוא נמצא בבעיות כלכליות והנהלת הקבוצה בונה על הכנסות מגביע הטוטו. מעבר לחשיבות הכספית הקבוצה צריכה את הניצחון על מנת להחזיר קצת את הביטחון שאבד לשחקנים.

בשל כך, המאמן סלובודאן דראפיץ' אמנם ייתן מנוחה למספר שחקנים, אך יעלה עם הרכב מספיק חזק שינסה לקחת את הנקודות מחניכיו של ראובן עטר. בהגנה צפויים שני שינויים כשעלא אבו סאלח ומוחמד זיבדאת יעלו במקומם של לוהאב כיאל וטל חן, ואילו בקישור יחזור חאמד גנאים על חשבון יניב לוזון שירד צולע מהמשחק בשבת. כריסטיאן דנלאקי יעלה בחוד הקבוצה לצד עובדה זבידאת הצעיר, ואחמד קאסום יפתח על הספסל.

הרכב משוער: מאיר כהן, מוחמד זיבדאת, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, באסם גנאים, נסטיה צ'ה, דריאן מאטיץ', חאמד גנאים, לירן כהן, עובדה זבידאת, כריסטיאן דנלאקי.

נתניה ללא דגני וסבע המורחקים

אם במכבי נתניה מחפשים סיבות ליכולת החלשה בהפסד 3:1 להפועל עכו ביום ראשון, שהגיע אחרי תקופה של כדורגל יפה וצבירת נקודות, אולי כדי שיסתכלו על מסגרות הדלתות באצטדיון הקופסא. מתברר כי כמה משחקני עכו שעשו את דרכם החוצה מחדר ההלבשה לכיוון המסדרון שמוביל לכר הדשא עשו את הפעולה אותה הם נוהגים לעשות מדי משחק בכל אצטדיון, ונישקו את המזוזה בירידה לכר הדשא, אך מה שהתברר לאותם שחקנים כי המזוזה שבורה ואין בתוכה קלף כפי שנהוג על פי היהדות. בעכו אף היו מופתעים מכך ואמרו בסיום: "כדאי שיבדקו את המזוזות שלהם אולי בגלל זה לא כל כך הולך להם בקופסא".

בתוך כך, נתניה ערכה היום אימון מסכם לקראת המשחק מול סכנין מחר (רביעי, 18:00) בגביע הטוטו. בקבוצה מתייחסים ברצינות למשחק בו תיקו יעלה אותם לרבע הגמר בעוד הפסד יעלה את סכנין על חשבונם. מאמן הקבוצה ראובן עטר הבהיר זאת בפני שחקניו ואמר להם: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו צריכים לנצח בשביל המועדון ובשביל הכסף החשוב שיגיע אם נעבור".

הבלם אוראל דגני והחלוץ אחמד סבע שהורחקו בהפסד לעכו ייעדרו ואת מקומם צפויים למלא גאגה צ'חטיאני ועדי נמני. אגב סבע, הוא צפוי לעמוד לדין משמעתי ולספוג עונש הרחקה ממספר משחקים בעקבות היריקה על שמעון הרוש. הקבוצה עדיין סובלת ממכת פציעות כאשר ניר נחום לא צפוי לשחק בשל מתיחה כמו גם חן עזרא שסובל מבעיה בקרסול. הם מצטרפים לעומר פרץ, אופיר עמרם ועומרי בן הרוש שימשיכו להיעדר. בנתניה קיבלו בסיפוק את העובדה שהקשר קובי דג'אני זומן לראשונה לסגל הנבחרת. שחקני הקבוצה החמיאו לקשר שחווה עונה מצוינת עד כה וכך עשה גם ראובן עטר, שבישר לו הבוקר על הזימון. דג'אני מצטרף לקפטן דגני שחגג זימון בכורה בחודש שעבר.

הרכב משוער: קרלוס אריאס, עדי נמני, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, גיא גומברג, מאור אסור, דלה ימפולסקי, גאגה צ'חטיאני, חסיב אבו רוקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully