וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו - קרית שמונה: רק אחת תנוח

הדס גרינברג

9.11.2010 / 20:50

ניצחון יבטיח לאורחת מקום ברבע גמר גביע הטוטו. מנגד אלי כהן, שהחמיא לשחקניו על הניצחון בנתניה, יעניק מנוחה לשחקנים

הפועל עכו ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק גביע הטוטו מחר בעילוט (רביעי, 19:00) מול קרית שמונה. לעכו יש סיכוי קלוש לעלות לשלב הבא. רק ניצחון בהפרש של שלושה שערים בתוספת ניצחון של מכבי חיפה בדרבי יעלה את העכואים. למרות זאת, מאמן הקבוצה אלי כהן מתכוון לשתף רבים משחקני ההרכב השני.

כהן דיבר היום לראשונה עם שחקניו על יכולתם הטובה ב-1:3 על נתניה בליגה ביום ראשון: "המשחק בו ניצחנו את נתניה זה המודל של הפועל עכו מבחינתנו. ככה אני רוצה שתשחקו למרות שתמיד יש מה לשפר. הייתי מרוצה מאוד ממשחק הלחץ שלכם ומבחינתי זה המשחק הכי טוב של עכו עד כה העונה. אני רוצה שתמשיכו לשחק עם ביטחון ובשלווה ובהנעת כדור מרגל לרגל".

על אף שלא תורגל הרכב למשחק גביע הטוטו הבהיר כהן לשחקניו כי חלק משחקני ההרכב יקבלו מנוחה, אך יתכן שחלק ישחקו מחצית. כפי הנראה הבלם גבע ברקאי ששב לאימונים לאחר שסבל מפציעה בברך יפתח במרכז ההגנה, כשגם החלות אבודו אוקוצ'ה, שפתח במשחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה, אך לא שותף עד כה בליגה ימשיך לקבל דקות על מנת שישוב לכושר משחק אחרי הפציעה הקשה שעבר.

הרכב משוער: טארק נאטור, רועי לוי, גבע ברקאי, אלי ארליך, חנא נאסר, ליעד אלמליח, איברהים עבדול ראזק, ניקולאס פלצ'וק, מוחמד כליבאת, אושרי גיטא, עומרי אלמקייס.

קרית שמונה תלויה רק בעצמה

בקרית שמונה מייחסים חשיבות רבה יותר למשחק גביע הטוטו מאחר וניצחון יעלה אותם בוודאות לשלב הבא. במקרה של תיקו או הפסד, הקבוצה של רן בן שמעון תחזיק אצבעות למכבי חיפה בדרבי שיתקיים במקביל. אותו בן שמעון, שסובל משבר ביד, נעדר מהאימון אותו העביר עוזרו, עופר מזרחי. באימון המסכם לא תורגל הרכב לקראת המשחק והובהר לשחקנים שרק מחר יחליט בן שמעון את מי להרכיב ולמי לתת מנוחה.

כפי הנראה ולאור חשיבות המשחק תעלה הקבוצה עם ההרכב החזק שלה כששחקני הספסל ישולבו חלקם בהרכב וחלקם במהלך המשחק. גיא חיימוב יפתח בשער למרות שהוא עדיין סובל ממתיחה במפשעה, דני עמוס שהתחתן אתמול יזכה למנוחה. מי שצפוי לשוב לסגל הוא החלוץ קיילב אקוונוגו שלא התלבש למשחק נגד בני יהודה בשבת.

הרכב משוער: גיא חיימוב, אלעד גבאי, שיר צדק, יניב לביא, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אופיר חמו, אדריאן רוצ'ט, וויאם עמאשה, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully