וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק נגד אשדוד - כמו משחק ליגה"

9.11.2010 / 14:42

שחקנים בבית"ר ירושלים מבינים שתצוגה טובה בג. הטוטו יכולה לעשות שינוי. מקורבי מלמיליאן: "מקווים שהוא ירגיש אחרת"

מד המתח והלחץ בקרב שחקני בית"ר ירושלים בימים שחלפו מאז ההפסד להפועל פתח תקוה, מאיים לשבור שיאים. "לא יכול להיות שדברים יעברו ליד שחקנים ותוצאות כמו שאנחנו משיגים יתקבלו אצלם בהבנה והשלמה", אמרו היום (שלישי) במועדון. גם השחקנים רוצים שהאווירה הלא נעימה תסתיים ומקווים שכבר הערב, במשחק גביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד, דברים ישתנו.

אחד מהשחקנים סיפר: "נכון שאומרים שבכל מקרה ישוחררו שחקנים ואורי יעמוד על שלו, אבל יש הרבה דברים באוויר ומשחק טוב ומשכנע שלנו היום ישנה דברים ויוכיח גם לקורנפיין וגם לאורי שהזעזוע הצליח ולא צריך לעשות מהפכות. אם ננצח גם נבטיח עליה לשלב הבא, מה שיכניס למועדון כסף ויביא לעוד קצת שקט. בסך הכל הדברים נסגרים על פי התוצאות והיכולת והיום יש לכולם הזדמנות להראות שאנחנו לא כאלה אפסים כמו שעשו מאתנו, ושאנחנו לא באמת בתוך כדור שלג שלא מצליחים לצאת ממנו. מבחינת חשיבות – המשחק הזה הוא משחק ליגה לכל דבר וההשפעה שלו גדולה".

המאמן אורי מלמיליאן ניתק אתמול מגע ועם מקורביו הסכים לדבר על הכל חוץ מעל בית"ר וכדורגל. אחד מהם סיפר כי "זה אומר הרבה. שאורי מתכנס ככה ומעדיף את השקט שלו. זה אומר שהוא רוצה לחשוב ולא שלם עם דברים. מה זה אומר? קשה לי לומר, אך אני באמת מקווה שהיום בערב הוא ירגיש אחרת מול אשדוד- הן מבחינת מה שיראה על המגרש והן בכל הקשור לאווירה שתהיה ביציע. למרות שלא צפוי הרבה קהל, אם יבואו כמה מאות ויקללו אותו זה יקל עליו את ההחלטה. מה אני חושב שהוא צריך לעשות? בוא נגיד שללכת למהלך כזה של מהפכה זה מאוד בעייתי מבחינת מאמן ואני לא אוסיף".

נציגיו של בעלי בית"ר, ארקדי גאידמק, קיבלו בימים האחרונים עשרות טלפונים מאוהדים שביקשו מהבוס לקחת את המושכות ולסייע למועדון. למספר אוהדים ענה גאידמק עצמו ואמר: "את ההחלטות בכל מה שקשור לנושא המקצועי מקבל איציק קורנפיין ואני נותן לו גיבוי מלא לכך. הבנתי מקורנפיין שהבעיה היא לא פונקציה של כסף ואם הוא יגיד לי אחרת אז נטפל בזה. אני לא אזניח את המועדון, הוא חשוב לי ולקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully