וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אני, שפונגין, צ'קול וביטון זומנו לנבחרת

9.11.2010 / 12:00

פרננדז פרסם את הסגל לקראת איסלנד וכלל מוזמנים טריים, גם שפונגין בפנים. דודו ביטון: "אמא וסבתא שלי התחילו לבכות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד נבחרת איסלנד ביום רביעי בשבוע הבא (17 לחודש) כהכנה למשחקי מוקדמות יורו 2012 שיתחדשו בחודש מארס.

פרננדז אמר במסיבת העיתונאים: "איבדנו שחקן חשוב כמו יוסי בניון, אבל גילינו צעירים אחרים שהשתלבו היטב. שני המשחקים הבאים, נגד לטביה וגאורגיה, יהיו הכי חשובים עבור הנבחרת. אם ננצח אותם אפשר יהיה להגיד שאנחנו במסלול הנכון".

ביטון: "אמא וסבתא שלי התחילו לבכות"

בין השחקנים שזכו לזימון בכורה ניתן למצוא את קשר מכבי נתניה, קובי דג'אני, מגן מ.ס אשדוד רחמים צ'קול ומלך שערי הליגה, דודו ביטון. מאור בוזגלו ויובל שפונגין חוזרים לסגל הלאומי וגם חלוץ מכבי פתח תקוה עומר דמארי קיבל הבוקר הודעה על זימונו לנבחרת.

ביטון אמר לאחר הזימון: "אני נמצא בסוג של חלום ואני מקווה לא להתעורר ממנו. מאז שאני זוכר את עצמי משחק כדורגל בשכונה, חלמתי להיות בנבחרת. התרגשתי מאוד. אמא שלי וסבתא שלי התחילו לבכות כששמעו את זה. אני מקווה שזה לא זימון חד פעמי והוכיח שאוכל להישאר בסגל".

קובי דג'אני הוסיף: "אני מתרגש. זה זימון ראשון שלי לנבחרת ואני שמח על הזזדמנות שלואיס נתן לי ומקווה להוכיח את עצמי בנבחרת".

מי שלא נכללים בסגל הם הליגיונרים האנגלים טל בן חיים ויוסי בניון הפצועים וכן דקל קינן ותמיר כהן. בלם בלקפול נשאר בחוץ כחודש אחרי הביקורת הפומבית שהשמיע נגדו אבי לוזון על אחריותו בהפסדים לקרואטיה ויוון. גורמים בנבחרת הסבירו שההחלטה לא לזמן את קינן, שלא מרבה לשחק בבלפול, הינה מקצועית בלבד. גם חלוצי מכבי תל אביב, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי, נשארו בחוץ וכך גם שחקניה הפצועים של הפועל תל אביב, אביחי ידין ואיתי שכטר.

פרננדז רצה אף לזמן לסגל את קשר מכבי חיפה איל גולסה, ולכן נפגש השחקן בסוף השבוע החולף עם רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, אלא שגם גולסה אובחן כסובל מפציעה, ולבסוף הוחלט שלא לזמן אותו לסגל כדי שיוכל לחזור בהדרגה לאימונים ולכושר במכבי חיפה.

הסגל המלא: דודו אוואט, דודו גורש, דני בונדר, יובל שפונגין, רחמים צ'קול, רמי גרשון, אוראל דגני, גל אלברמן, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, קובי דג'אני, גילי ורמוט, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, בן סהר, אליניב ברדה, אלרואי כהן, מאור בוזגלו, עומר דמארי ודודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully