וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי חיפה: "ידענו שהפועל יכולה לעקוץ"

9.11.2010 / 8:44

הירוקים התכוננו כראוי למשחק העונה, אך לא יישמו זאת במגרש. קטן לאניימה: ”הרגת אותנו, אולי די?!”, והוסיף בחדר ההלבשה: ”אנחנו פראיירים, הם גנבו ניצחון”, רפאלוב: ”כל מאמן היה נוהג כמו גוטמן". קייסי לשחקנים: "יש דרבי חשוב ברביעי"

שחקני מכבי חיפה נראו אתמול (שני) כעוסים במיוחד לאחר ההפסד להפועל תל אביב 2:0 במשחק שנעל את המחזור התשיעי בליגת העל. במהלך השבוע שוחחו ביניהם שחקני הקבוצה על האפשרות שהפועל תנסה לעקוץ במתפרצת במחצית השנייה והסרט מהעונה שעברה, שער סמוך לדקה ה-60 גרם, כך לדברי כמה מהם, להלם.

מי שנראה כעוס במיוחד לאחר המשחק היה הקפטן יניב קטן, שנכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים מה הוא חושב על הניצחון של האדומים. "אנחנו פראיירים, הם גנבו לנו ניצחון", אמר קטן. "פעם ראשונה השנה שמגיע לנו לנצח ואנחנו לא מנצחים".

אמש אף הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה, ואמר לשחקנים: "ככה זה. אם לא בועטים, לא מנצחים". כזכור, שחקני הקבוצה גיבו אמש את הדברים של הנשיא והקפטן ואמרו: "במחצית השנייה שיחקנו 11 נגד שוער". אמש הוסיף אחד השחקנים: "קטן צודק, אנחנו קבוצה של פראיירים. כל השבוע דיברנו על זה שהם יכולים לעקוץ".

מאוחר יותר, אגב, נכנס גם מנהל הקבוצה אדורם קייסי לחדר ההלבשה ובחר לעודד את השחקנים. "תרימו את הראש, ביום רביעי יש לנו עוד משחק חשוב", אמר קייסי בהתייחס למשחק הדרבי נגד הפועל חיפה שיתקיים ביום רביעי בקריית אליעזר, במסגרת גביע הטוטו. שחקנים בקבוצה סיפרו אמש כי קטן ניגש לאניימה לאחר אחת העצירות שלו במהלך המשחק, ואמר לו: "הרגת אותנו, אולי די?!", תוך שהוא מצמיד את כתפו אל השוער בתסכול. "אפשר להבין אותו", אמרו שחקנים בסיום.

אלישע לוי מעדיף כרגע לשתוק

למרות ההפסד, בחיפה שיבחו את גוסטבו בוקולי שפתח את המשחק נהדר ואת הקשר ג'ון קולמה, שלא הפסיק לרוץ על המגרש. מנגד, ביקורת מסוימת נמתחה על החלוץ שלומי אזולאי, שהרבה לחפש את השער ולדברי שחקני בקבוצה "העדיף להסתמך על היכולת האישית מאשר לדאוג ליכולת הקבוצתית".

המאמן אלישע לוי שאיבד את קולו במשחק אמש, קיבל מחמאות מהבעלים של הפועל תל אביב, אלי טביב, ששוחח עימו אתמול ביציאה מהמגרש. לוי שהתקשה לדבר אתמול, הצליח לומר רק: "לא אוכל להגיב כרגע. אני מעדיף לקחת יומיים חופש, ואז לדבר".

שחקנים בחיפה הביעו כעס מסוים על השופט לירן ליאני, שלטענתם לא היה מרוכז ועצר אותו פעמים רבות ללא סיבה. בחיפה טוענים כי השער של רפאלוב במחצית הראשונה היה חוקי ועל השופט להודות בטעותו.

רפאלוב: "למרות שהפסדנו, אני מאוד מעודד מהיכולת"

שחקנים בחיפה סיפרו כי התקשו מאוד לפרוץ את ההגנה של הפועל תל אביב בשלבים האחרונים של המשחק, אך לא הרבו למתוח ביקורת על השיטה של מאמנם. "גוטמן לא פתח בצורה כזאת את המשחק", הסביר הבוקר ליאור רפאלוב. "הוא היה חייב לערוך שינויים בעקבות הכרטיס האדום. הוא בחר להסתגר ולצאת למתפרצות ואני חושב שכל מאמן אחר במקומו היה נוהג כך. כששיחקנו 11 מול 11, שלטנו, אבל היה חסר מזל ורגל מסיימת".

הקשר, שנמצא בכושר טוב לאחרונה, שואב עידוד מהיכולת, למרות ההפסד: "בגדול, למרות שהפסדנו, אני מאוד מעודד מהיכולת שלנו. שיחקנו טוב, זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. נכון שלא לקחנו נקודות, אבל אני מאמין בגדול, למרות שהפסדנו, אני מאוד מעודד מהיכולת שלנו. שיחקנו טוב, על אניימה הוסיף: "אני באמת חושב שמגיעות לו כל המחמאות שבעולם. הוא פשוט נעל את השער. הוא לקח היום שלוש נקודות ומגיע לו פידבק אדיר. המשחק הזה הוכיח שאניימה חייב למצוא את עצמו כמה שיותר מהר בקבוצה אירופאית בכירה. מגיע לו". בעיות בהתקפה? רפאלוב לא ממהר להכריז על משבר: "הגענו לכמה הזדמנויות אבל הכדור לא נכנס. אנחנו רגועים מבחינה הזאת, למרות שקשה להפסיד אחרי משחק כל כך טוב".

ההפסד אמש רק תרם לתחושה שחיפה זקוקה לחיזוק בחודש ינואר. בינתיים גוברות ההערכות שאדריאן סילבה יחזור לפורטוגל לאחר שהושאל ללא תמורה. בחיפה קיבלו מסר מסוכנו פיני זהבי כי ספורטינג ליסבון תוכל להחזירו אליה ללא בעיות. ייתכן ואלכסנדר זהבי יבקש לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת כדי לצבור דקות משחק. היכולת של איגנסיו קאנוטו גם היא לא מעודדת והוא עשוי לשוב למולדתו כבר בינואר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully