וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לאורי לא קל עם שחרור השחקנים"

8.11.2010 / 19:08

בבית"ר סבורים שהמאמן לא שש לשחרר שחקנים בכירים: "צריך לעשות דברים בזהירות". טל נפגש עם מלמיליאן, צפוי להישאר

לאחר יממה רווית החלטות, שיחות והרבה מאוד אמוציות, הרוחות סביב בית"ר ירושלים נרגעו מעט. הערב (שני) נראה שבמועדון עושים את הכל בניסיון להחזיר לקבוצה את השקט גם תחת סיר הלחץ הנוכחי. בקבוצה מבינים שהסיטואציה לא פשוטה ויש לבצע מהלכים בצורה זהירה.

בנוגע לשחרורם הצפוי של מספר שחקנים, כמות השחקנים שישוחררו וזהותם - הנושא תלוי בהחלטה חד משמעית של אורי מלמיליאן שהוא הולך למהלך כזה ומוכן להתמודד עם השלכותיו. גורם במועדון אמר היום: "יש רצון לקבל החלטות קשות שיגרמו לשינויים ואמירה שתשפיע להרבה זמן, אבל צריך לזכור שכולם יודעים לדבר ולומר שצריך לזרוק ולהעיף כמו ב'יציע העיתונות'. בסופו של דבר כל האחריות מתחילה ונגמרת אצל איציק קורנפיין, וצריך לזכור שהשם בית"ר ירושלים לא יעזור. היום בית"ר היא קבוצת תחתית לכל דבר שאוטוטו מסתבכת קשות במאבקי ירידה.

"זה אולי נראה לאנשים הזוי, אבל בשבת הקבוצה לא תפקדה מול הקבוצה שבמקום ה-14 והמאמן שלה אומר שזה המשחק הכי חלש שלהם מאז שהוא הגיע. גם לאורי לא קל עם זה, החלטה כזאת תמשוך אש אליו. אם דברים לא ישתפרו גם הקהל לא יוותר לו, אבל זה הדבר האחרון שמדאיג אותו", המשיך אותו גורם וסיכם: "אם הוא יהיה שלם שמהלך כזה יביא לשדרוג של הקבוצה הוא יישאר, אם הוא לא יהיה שלם במאה אחוז הוא לא ייקח החלטה כזאת. זאת החלטה שכל הנוגעים בדבר צריכים להיות שלמים איתה".

טל צפוי להישאר, סטיבן כהן פגוע

אחד השחקנים בקבוצה ששמע על שמות המועמדים לשחרור (עידן טל, סרג' איילי, דריו פרננדז וסטיבן כהן) אמר דברים דומים וציין כי: "אם כל השמות האלו הולכים, נהיה בבעיה קשה. אי אפשר לשחרר שחקנים משמעותיים, גם ככה חסרים לנו כאלה והביטחון של הרבה שחקנים ברצפה".

מי שהוזכר כשחקן שעלול להיות משוחרר, כאמור, הוא עידן טל. הקשר קיים שיחה אישית עם אורי מלמיליאן בסיום האימון היום, כל זאת על רקע הפרסומים. לא מעט גורמים בבית"ר טענו כי השם של טל השתרבב לרשימת המועמדים להדחה בשל התקרית שהיתה לו עם דריו פרננדז במהלך המשחק מול הפועל פתח תקוה. לאחר השיחה, נראה שטל בסופו של דבר ימשיך בקבוצה, אך הכל כמובן תלוי במלמיליאן.

מי שמרגיש פגוע מהנעשה הוא סטיבן כהן, שסבור שנעשה לו עוול. כהן אמר לשחקנים בקבוצה: "אני לא יודע מאיפה מביאים את השטיויות האלה. אין לנו ביטחון ודברים לא הולכים, אבל למה לדבר בצורה כל כך לא מכובדת? כבר חודש יש פה אווירה שכולם לא בסדר והראש של האנשים באדמה. צריך לעודד אנשים, לא לקבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully