וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון - באר שבע: מנכ"ל באר שבע פוטר

אסי רחמים יחליף את ארז בדש, שסיים את תפקידו. בשלישי, הקבוצה מתארחת באשקלון במחזור הנעילה של גביע הטוטו

מנכ"ל הפועל באר שבע, ארז בדש, סיים את תפקידו בהפועל באר שבע, שם אישרו את הידיעה. בימים האחרונים התקיימו שיחות בין בדש לבין הבעלים אלונה ברקת והשניים הגיעו לסיכום על פרידה, כשאת מקומו יחליף אסי רחמים, לשעבר שוער וקפטן הקבוצה שמכהן כמאמן שוערים. גורם במועדון אישר את הדברים. מאמן השוערים אסי רחמים הוא המועמד המוביל להחליפו בתפקיד. מתברר כי ההחלטה התקבלה כבר לפני זמן רב, אך היא התעכבה מסיבות שונות.

דוברת המועדון, ציפורה חלפון, אישרה את הידיעה ומסרה בתגובה: "בשיחה בין אלונה ברקת, יו"ר והבעלים של הפועל 'קריסטל' באר שבע ומנכ"ל המועדון ארז בדש, הביע המנכ"ל את רצונו להשתחרר מתפקידו מסיבות אישיות. השניים סיכמו שהמנכ"ל יעזוב את התפקיד לאלתר. אלונה ברקת הודתה לבדש על תרומתו הגדולה למועדון ואיחלה לו בהצלחה בהמשך דרכו. בדש הודה לאלונה ברקת על הזכות לשרת במועדון, והבטיח לסייע למי שיחליף אותו ככל יכולתו". ברקת בתגובה: "אסי גדל במועדון והוא סמל ומופת לכולנו, ואני משוכנעת שהוא האדם הטוב ביותר להוביל את הפועל באר שבע ליעדים ששמנו לעצמנו".

בדש הגיע לאימון המסכם של הקבוצה ושוחח עם השחקנים. מחר תערוך הקבוצה אימון בוקר לאחריו תצא למשחק באשקלון.
כפי שפורסם אמש, ברקת תאשר צירוף שחקן זר אחד לפחות בחודש ינואר, שתביא כנראה לשחרורו של החלוץ הגנאי איברהים בסיט או של הקשר הגנאי ג'יימס ביסו. באר שבע תתארח באשקלון במחזור הנעילה של גביע הטוטו. הקבוצה זקוקה לניצחון בתוספת הפסד של בית"ר ירושלים באשדוד על מנת להעפיל לרבע הגמר. במידה והירושלמים יסיימו בתיקו, באר שבע תזדקק לניצחון בהפרש של שלושה שערים ומעלה.

הרכב משוער: אוהד כהן (אורי מכלוף); אביתר אילוז, עודד גביש, ראיין אדלי, אופיר דודזאדה; ג'יימס ביסו, משה אסולין, מאור מליקסון, סיראז' נאסר; אברהים בסיט, ליאל זגורי.

אשקלון: סיכויים קלושים לרבע הגמר

לאשקלון עוד סיכויים קלושים להעפיל לרבע הגמר. הקבוצה של גיא עזורי זקוקה לניצחון, רצוי רב שערים, בתוספת הפסד של בית"ר ירושלים לאשדוד על מנת להשתחל למקום השני, אך כאמור הסיכויים לכך נמוכים מאוד.

באשקלון לא מתרגשים במיוחד משני ההפסדים האחרונים למכבי נתניה ומכבי תל אביב. נראה שבמועדון מודעים ליכולות של הקבוצה ומתרכזים בלהימנע מרצף של הפסדים. עזורי מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר רק מחר יוחלט על ההרכב הפותח.

הרכב משוער: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, דרקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי, ערן לוי, ארקי גאוו, חנן פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully