וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראינו את מכבי נתניה האמיתית"

הדס גרינברג

8.11.2010 / 11:52

טל מעבי התקשה להסביר את היכולת של מכבי נתניה בהפסד 3:1 לעכו בקופסא והדגיש: "אפשר להפסיד, אבל השאלה איך"

במכבי נתניה היו פחות מאוכזבים מההפסד 3:1 להפועל עכו בקופסא ביום ראשון בערב, כמו מאיך שנראתה הקבוצה. נתניה הציגה משחק הגנה נרפה, שהביא את שחקני ההתקפה של עכו פעם אחר פעם לרחבתו של קרלוס אריאס. מעבר לחוליית ההגנה שהציגה משחק חלש, גם אריאס לא יצא נקי כאשר השער הראשון שספגה קבוצתו נבע מיציאה לא אחראית שלו. יש לציין כי ראובן עטר נאלץ להתמודד עם מספר רב של פצועים, כאשר אוראל דגני עלה לשחק עם כאבי גב שגרמו לו להחמיץ את האימון המסכם, כשגם הבלם קאפורלה סבל מרגישות בברך ורק דקות לפני המשחק נעשו מאמצים להכשירו למרות שלא היה כשיר במאת האחוזים. לאור העובדה כי גם עומרי בן הרוש לא חזר להתאמן, בקבוצה נלחמו שדגני וקאפורלה ישחקו. הספסל הדליל של מכבי נתניה מנה אתמול שישה שחקנים במקום שבעה, כשגם עומר פרץ וניר נחום סבלו מפציעות.

מגן הקבוצה טל מעבי התייחס הבוקר לתצוגה הרעה של קבוצתו ואמר: "אתמול לא ראינו את מכבי נתניה האמיתית, לא נלחמנו מהתחלה, כל תאקל הם לקחו לנו כדור, היינו אנמיים והפועל עכו נלחמה יותר ורצה יותר, ובצדק ניצחה את המשחק. איבדנו קצת את העוצמה שלנו אתמול. היתה לנו פחות תעוזה ופחות מלחמה וחבל כי זה לא צריך לקרות". על משחק ההגנה החלש שהביא את עכו לתקוף ולהניע כדור כרצונה הוסיף מעבי "אי אפשר לתלות הפסד או ניצחון על שחקן אחד, כולם אתמול לא עשו מספיק ונצטרך לתת דגש על זה, כי הליגה רצה וכל איבוד נקודות יפגע בנו. הליגה השנה שונה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת בליגה מבחינת הרמה, בגלל זה הקבוצות צמודות בטבלה. אנחנו יכולים לבוא ולנצח את קרית שמונה בחוץ ואז מה יגידו, שאנחנו רצים לאליפות? זה לא בדיוק ככה. אפשר להפסיד, אבל השאלה איך. לא נראינו טוב בבית שלנו וזה אסור שיקרה, כי אנחנו צריכים להילחם יותר מול קבוצות שבאות לשחק אצלינו בבית".

לא סתם מעבי הזכיר את חשיבות הביתיות בקופסא, יש לציין כי מתחילת העונה הקבוצה אוגרת פחות נקודות בבית לעומת משחקי החוץ. "התחלנו את העונה טוב בבית וניצחנו, עכשיו זה קצת ההיפך, אבל הקהל שלנו בא ודוחף אותנו. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו וצריך לפרגן גם לעכו שהגיע להם לנצח כי הם שיחקו טוב יותר", אמר מעבי.

ביום רביעי תצא הקבוצה למשחק נגד בני סכנין בגביע הטוטו. תיקו או ניצחון יעלו אותם לשלב הבא, כאשר הפסד יעלה את סכנין על חשבונם. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למפעל, כאשר העפלה לשלב הבא תכניס עוד כסף חשוב מאוד למועדון. "זה משחק חשוב, סך הכל עשינו עבודה טובה בגביע טוטו" התייחס לכך מעבי והוסיף: "עד עכשיו יש לנו עונה טובה בסך הכל. אנחנו רוצים לבוא לנצח בסכנין ולהבטיח את העלייה שלנו לשלב הבא. אוראל וסבע אמנם לא ישחקו אבל זה חלק מהכדורגל. צריך להתמודד עם מורחקים ופצועים, אבל אין לנו תירוצים ואנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו".

בתוך כך תערוך היום הקבוצה את אימון אחר הצהריים, שיחל את ההכנה למפגש עם סכנין. המאמן ראובן עטר, שהבהיר אתמול כי יעניש את אוראל דגני ואחמד סבע על הכרטיסים האדומים שספגו, צפוי להבהיר להם היום מהו העונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully