וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי: "עם איך שאנו נראים השמיים הם הגבול"

הדס גרינברג

8.11.2010 / 11:12

מגן הפועל עכו אופטימי לאחר ה-1:3 בנתניה: "אני מאמין שנישאר בצמרת". על היריבה הבאה: "לא מפחדים ממכבי ת"א, נבוא לנצח"

שמחה, חיוכים, ואושר, כל אלו נראו אתמול (שני) על כל אחד ואחד משחקני ואנשי הצוות של הפועל עכו בסיום ניצחונה של בקופסה על מכבי נתניה (1:3). אחרי חמישה משחקים, עם ארבעה ניצחונות ותיקו, אין ספק שהפועל עכו הופכת להפתעת העונה נכון לכרגע, ולא רק עקב צבירת הנקודות שמציבות אותה במקום החמישי אלא בעיקר בזכות הכדורגל היפה שהקבוצה בהדרכתו של אלי כהן משחקת.

רועי דיין ממשיך להוכיח מדי שבוע שהשנה זו כנראה שנת הפריצה שלו, אחרי שכבר ניסה את מזלו במכבי והפועל תל אביב. דיין, עם צמד מול נתניה ו-7 שערים מתחילת העונה ותהיה לו אפשרות לנקום נקמה ספורטיבית במחזור הקרוב כשיפגוש את האקסית מכבי תל אביב. מי שעוד ישמחו להציג את היכולת הטובה בתקופה האחרונה הם החלוץ ג'קו עראפת ומוחמד כליבאת, שעלה מהספסל בשני המשחקים האחרונים והחזיר לאלי כהן בשער. כליבאת נמצא בכושר מצוין ואף זומן לנבחרת הצעירה של גיא לוזון, שצפה בו אתמול מהיציע וככל הנראה אהב את מה שראה.

מעבר לחלק התקפי, גם שחקני ההגנה והקישור הציגו משחק מצוין, כשבן בנימין ממשיך עם היכולת המצוינת שלו מתחילת העונה כשהצליח לנטרל את הקישור האחורי של נתניה עם הרבה חטיפות כדור ועבודה טובה כשלצידו אבדול ראזק ומהראן ראדי.

שחקן הקבוצה מהראן ראדי התייחס לתנופה של קבוצתו, ואמר לוואלה! ספורט "היה משחק קצבי, מכבי נתניה משחקת בשיטה שלנו פחות או יותר. שיחקנו משחק התקפי וכולם עשו הגנה, ומעבר לכך כבשנו שלושה שערים יפים, אנחנו נמצאים במומנטום טוב. אנחנו קבוצה שמחה, שעושה הכל כדי להצליח. אני מאמין שנוכל להיות בצמרת כי עם איך שאנחנו נראים השמים הם הגבול, אבל אנחנו חייבים להמשיך ככה, להיות צנועים ולעשות את העבודה מדי שבוע".

לקראת המשחק החשוב מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב הוסיף ראדי: "מכבי תל אביב במומנטום טוב, הם משחקים כדורגל התקפי, זה סוג של מבחן עבורנו - לנצח גם קבוצה גדולה, על אף התיקו שכבר עשינו מול הפועל תל אביב. אנחנו לא מפחדים ממכבי תל אביב ונבוא רק כדי לנצח".

בתוך כך הקבוצה תשוב לאימונים כבר מחר נוכח משחק גביע הטוטו שמחכה לה ביום רביעי מול קרית שמונה. לעכו למעשה אין סיכויים להעפיל לשלב הבא, ואלי כהן צפוי לשלב בעיקר את שחקני ההרכב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully