וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייד פיליפס פוטר מדאלאס

8.11.2010 / 22:27

לאחר התבוסה 45:7 לגרין ביי, שינה ג'רי ג'ונס את עמדתו ופיטר, לראשונה בהיסטוריה שלו כבעלים, מאמן במהלך העונה

ג'רי ג'ונס מעולם לא פיטר מאמן באמצע העונה, וגם בשבוע שעבר הצהיר שוב כי וייד פיליפס ימשיך להדריך את הקבוצה עד תום העונה, למרות הפתיחה הקטסטרופלית שהובילה לאיבוד הסיכוי לפלייאוף. אלא שהתבוסה 45:7 לגרין ביי הלילה (בין ראשון לשני) ומאזן 7:1 הוציאו אותו משלוותו, ומעמדו והערב (שני) פוטר הודיע ג'ונס לפיליפס על הפסקת עבודתו. המהלך מגיע פחות משנה לאחר שחוזהו של פיליפס הוארך בשנתיים נוספות במועדון. מי שיחליף אותו יהיה מתאם ההתקפה ג'ייסון גארט, שמיועד כבר זמן רב להיות המאמן הבא של הקבוצה.

"יש פה אנשים שיסבלו וישלמו מחיר כבד בגלל המשחק הזה", אמר ג'ונס מיד לאחר המשחק, "אני מדבר על כולם - שחקנים ומאמנים שיש להם קריירה. אני יודע מה זה ליצור ציפיות גבוהות וגם לעמוד בהן, אבל לנו יש כל כך הרבה דברים שצריך לתקן, הרבה עבודה והרבה בעיות". ומהי הבעיה המרכזית? "אני לא יכול לשים את האצבע, כי אין לי מספיק אצבעות בשביל זה".

מאמן אחר שלא יכול להרגיש בטוח הוא בראד צ'ילדרס, שלמרות הניצחון על אריזונה 24:27 כסאו מתנדנד. בסביבת הבעלים זיגי ווילף הבהירו עוד לפני ההתמודדות כי לתוצאת הסיום אין קשר למעמדו המעורער של המאמן, כך דיווח כריס מורטנסן מ-ESPN. צ'ילדרס, מצידו, אמר על קריאות הבוז של האוהדים: "אני חושב שהם באו לראות הוצאה להורג, ובמקום זה קיבלו משחק פוטבול טוב".

ברט פארב הוביל את הווייקינגס לקאמבק אדיר במשחק הזה ומסר לשיא קריירה של 466 יארד. "הייתה נקודה במשחק שבה כולם חשבו שאין לנו סיכוי, אבל היה לנו", אמר פארב. דרק אנדרסון, הקוורטרבק של אריזונה, היה מבודח בסיום כשנשאל על פארב ואמר: "הוא פשוט צריך לפרוש כבר".

עדכון ראשון: 8.11.2010, 9:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully