וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר שוקלים: אחד הצעירים יהיה בין המשוחררים

8.11.2010 / 8:12

היו"ר קורנפיין שוקל זעזוע שישפיע גם בשנים הבאות. גורם במועדון: "הצד המקצועי משני, רוצים כאלה שמעריכים מה זה בית"ר"

את מה שעובר על שחקני בית"ר ירושלים החל מרגע ההודעה על שחרור שחקנים ניתן להגדיר בשתי מילים: "תוהו ובוהו". השמועות לא מפסיקות לרוץ והשחקנים לא הפסיקו בשיחות ביניהם לנסות ולהבין מה הולך לקרות בימים הקרובים. שחקן בקבוצה סיפר: "גן חיות. אם רצו זעזוע אז עשו אפילו יותר מזה. שחקנים לחוצים, שחקנים מדברים עם הסוכנים שלהם וביניהם, פשוט אי אפשר להסביר אפילו למה כל זה גרם. השמועות שרצות הן הדבר הכי גרוע, אני אישית שמעתי על לפחות עשרה שמות פוטנציאליים. אם זה יהיה אני? את האמת, אם הגענו למצב הזה כנראה שמי שזה לא יהיה, זה כנראה מגיע לו".

למרות שמרבית השמות של השחקנים המדוברים שעשויים להיות משוחררים כבר פורסמו, נראה כי איציק קורנפיין יחליט החלטה מרחיקת לכת, החלטה עם אמירה, שתשפיע על כל מי שידרוך במועדון בשנים הבאות. במהלך הערב ושעות הלילה הדיבורים בסביבת היו"ר והמאמן אורי מלמיליאן מדברים על כך שאחד המשוחררים יהיה אחד משחקנים הצעירים של הקבוצה, שלטענת המועדון מעכיר את האווירה.

גורם במועדון אמר כי "אם יתקבלו החלטות, הן יהיו כמו שצריך וזעזוע שיעצור משהו שרץ כאן כבר כמעט שנתיים. הצד המקצועי הוא המשני כאן והדבר העיקרי הוא שצריכים להיות כאן שחקנים שמעריכים ויודעים מה זה להיות שייכים לבית"ר, ויותר מזה, עוד לפני בית"ר, יש להם כבוד למקצוע ולקריירה שלהם. לאורי יש טביעת עין מצויינת ואף שחקן לא יכול לעבוד עליו. הוא יודע טוב מאוד מי מתוסכל, מי מלכלך ומי לא רצה אותו כאן. אם הוא יילך על זה בכל הכח גם השחקנים הצעירים על הפרק, אף אחד לא חסין".

אגב, כריסטיאן אלברז, ששמו גם כן הוזכר ברמת "החבר'ה שמדברים ספרדית עושים את כל הבלאגן", דווקא קיבל אתמול מחמאות על משחקו כבלם במחצית השנייה. מלמיליאן אמר לאנשים במועדון כי "דווקא עליו אפשר היה לראות כבלם שהוא רוצה יותר והוא באמת עדיין לא בכושר. בסך הכל הוא שחקן מצוין". גם דן איינבינדר זכה למילים טובות מהמאמן, למרות המשחק המזוויע של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully