וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "המטרה שלנו היא להישאר בליגה"

הדס גרינברג

7.11.2010 / 22:16

מאמן עכו לא נסחף גם אחרי הניצחון בנתניה. דיין: "הפערים בליגה הצטמצמו". עטר על ההרחקות: "רואה זאת בחומרה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל עכו עלתה הערב (ראשון) למקום החמישי בטבלה, כשהמשיכה את התקופה הנהדרת שלה ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, 1:3 על מכבי נתניה בקופסה. הקבוצה של אלי כהן הציגה כדורגל מהנה וקיבלה שוב תמורה מהחלוץ רועי דיין, שהבקיע פעמיים בנגיחות ועשה שמות בהגנת נתניה. המחליף מוחמד כליבאת חתם את התוצאה לקראת סיום, כשאת השוויון הזמני של המארחים הבקיע מאור אסור. עבור נתניה היה זה הפסד שני העונה, כשגם הראשון היה במגרש הביתי ובאותה תוצאה (3:1 להפועל תל אביב).

"אנחנו ממשיכים בתקופה הטובה שלנו", אמר בסיום המשחק אלי כהן, מאמן הפועל עכו. "פתחנו טוב את המשחק ובמחצית הראשונה שלטנו לגמרי. במחצית השנייה הורדנו הילוך, אבל סגרנו נכון ויצאנו טוב להתקפות. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ובינתיים אני מרוצה מאוד מקצב צבירת הנקודות". המאמן צעק אחרי השער השלישי: "הבת שלי, הבת שלי" והסביר זאת בכך שבתו חזתה מראש את התוצאה כפי שהיא עושה, לדבריו, בכל המשחקים.

רועי דיין, שהיה המצטיין במשחק והעלה את מאזנו בליגה לשבעה שערים, אמר: "משחק טוב גם באופן אישי וגם באופן קבוצתי. אנחנו מסתכלים קדימה ומאמינים שנמשיך כך. אנחנו חייבים להמשיך לשחק טוב. בסך הכל הפערים בליגה הצטמצמו מאוד ופרט לשלוש קבוצות כולן פחות או יותר באותה הרמה, כך שאנחנו מאמינים בעצמנו".

בצד השני, ראובן עטר ידע שקבוצתו לא הייתה ראויה לנקודות הערב: "בסך הכל זה היה משחק לא טוב שלנו, אבל המחמאות לעכו על איך שהם נראו. הטעויות בהגנה באו בעקבות מרכז השדה שהיה רך והייתה שליטה ברורה שלהם. הליגה היא מאוד קשה ולא סתם הטבלה נראית כמו שהיא נראית. אנחנו עם כל ההצלחה שלנו רק שלוש נקודות מפלייאוף תחתון. אנחנו נלמד מהמשחק הזה ונתכונן למשחק הבא".

על האדומים שספגו בסיום אחמד סבע ואוראל דגני, אמר המאמן: "אני רואה את זה בחומרה ומתכוון לטפל בזה. אין לי בעיה שאנחנו לא נראים טוב, אפשר להפסיד, אבל אני לא מקבל התנהגות כזו גם אם מפסידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully