וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "אסור לנו להישבר עכשיו"

למרות עוד הפסד, קפטן בני סכנין אופטימי: "בטוח שנישאר בליגה". בקבוצה ביקרו את השחקנים הוותיקים וכן את נסטיה צ'ה

בבוקר שלאחר עוד הפסד (2:0 לאשדוד), בבני סכנין עוברים לחפש אשמים. לאחר ששוב ספגה הנהלת הקבוצה מצד הקהל , היא כבר די אובדת עצות כיצד להוציא את העגלה מהבוץ. אחת הדרכים שבהן החליטו בסכנין ללכת היא לזמן את השחקנים לשיחות מוטיבציה לקראת המשך הליגה, לנסות לעבוד על הצד המנטאלי של השחקים. עיקר האשמה, כך זה נראה, מכוונת כלפי השחקנים הבכירים של הקבוצה: "רק הם צריכים ויכולים לשנות המצב", אמרו אמש במועדון.

מעבר לכך, בסכנין מאוכזבים מהיכולת של נסטיה צ'ה, אחד הזרים הטובים שהגיעו בעונה שעברה. "הוא לא מזכיר את אותו שחקן מהעונה שעברה", אמרו בקבוצה. בנוסף, גם נמתחה ביקורות על משחק ההגנה של הקבוצה ובעיקר על ההתקפה, שמתחילת העונה הבקיעה רק ארבעה שערים, אך בינתיים אין כוונה לקנוס את השחקים או לזעזע את המערכת בצורה כזו או אחרת. עם זאת, אם הדברים לא ישתנו במחזורים הבאים, הנהלת הקבוצה יודעת כי תצטרך למצוא פתרונות, כשחלקם עשויים להיות צעדים קיצוניים גם נגד השחקנים.

"כשלא הולך אז לא הולך. אני מקווה שהדברים ישתנו בעתיד", אמר הקפטן המתוסכל מאיר כהן. "בסך הכל שיחקנו כדורגל טוב, שלטנו במשחק ברוב הזמן והגענו להרבה מאוד הזדמנויות שלא הצלחנו להבקיע, ואז אשדוד באה ועקצה אותנו. בכדורגל צריך גם מזל. אני מאמין שאם נמשיך היכולת הזו התוצאות הטובות יגיעו", ניסה השוער לשדר אופטימיות.

"אסור להישבר עכשיו, היינו במאבקים הללו כל כך הרבה שנים וכמו שהבאנו את העגלה לבוץ עכשיו אנחנו נצטרך להוציא אותה משם. אני מאמין שנהיה במקום הרבה יותר גבוה בטבלה כי יש פה קבוצה טובה, אני בטוח שנישאר בליגה", הוסיף כהן, ועבר להתייחס לבעיות בחלק הקדמי: "חסר לנו חלוץ ואני יודע שמחפשים חלוצים. ברגע שיביאו שני חלוצים ברמה טובה הקבוצה הזו תשתנה, לא יכול במחזור 9 אנחנו רק עם ארבעה שערים, זה לא יעלה על הדעת. אני מקווה שבמשחקים הבאים נדע להבקיע כי להזדמנויות הגענו".

הקפטן אף ניסה לדבר לליבו של הקהל, שאתמול היה עסוק בעיקר בקללות: "הקהל צריך להיות איתנו ברגעים הקשים ולא רק כשאנחנו מנצחים, כי אנחנו באמת זקוקים לו. זה מפריע במהלך המשחק במיוחד כשאתה משחק בבית ורוצה שהקהל יהיה איתך וידחוף אותך, ואז אתה שומע שריקות בוז וקללות וזה ממש לא עושה לנו טוב על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully