וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויצמן-יער" חוקרת: לאן נעלמים כרטיסי הנוער?

7.11.2010 / 14:25

החשד: קבוצות ליגת העל העלימו כרטיסים מהקופות כדי להגדיל את הרווחים. המשחק הראשון שנחקר: הדרבי של פתח תקוה

ההתאחדות לכדורגל וחברת החקירות "ויצמן-יער" חוקרים בימים האחרונים פרשה חדשה, בעקבות פניות שהגיעו אליהן בנוגע להקצאת הכרטיסים למשחקים מרכזיים. מדובר בפרשה בה מעורבות מספר קבוצות שהגיע מידע ספציפי לגביהן, שימשיך להיבדק בשבועות הקרובים. על פי אותה פרשה שנחקרת, מספר קבוצות מליגת העל העלימו כרטיסי נוער וחיילים מהקופות. הכרטיסים הללו לא הוצאו למכירה כלל ולכאורה נראה כי המטרה העיקרית שלהם הייתה להגדיל את כמות הרווחים ממכירת כרטיסי בוגרים.

המשחק הראשון שנבדק בחשד למכירת מספר מצומצם של כרטיסי נוער היה בדרבי בין הפועל ומכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור השישי. הפועל היא זאת שאירחה את המשחק והייתה אחראית על הפצת הכרטיסים. "החקירה נמצאת בשלבים מתקדמים", אישר הבוקר גורם בהתאחדות לכדורגל. מ"ויצמן יער" נמסר כי "החברה אינה מתייחסת לפעולות הנובעות מביצוע חקירה".

סעיף 8 בתקנון האליפות של ההתאחדות לכדורגל מחייב כיום את הקבוצות למכור לפחות 20 אחוז כרטיסי נוער וחיילים מסך הכרטיסים שהוזמנו למשחק. כמו כן, ההתאחדות מחייבת למכור את הכרטיסים הללו במחיר של עד 50 אחוז ממחיר כרטיס בוגר. הוראה נוספת בסעיף מפרטת כי מחצית מהכמות הכוללת של כרטיסי הנוער והחיילים חייבים להימכר בקופות האצטדיון ביום המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ויצמן-יער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully